کرمان در تب و تاب تشییع شهدا
کد خبر: 29319

کرمان در تب و تاب تشییع شهدا

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور مسئولان و خانواده‌های این شهدا آغاز شد.

به گزارش خودکارنیوز ، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان در مصلای بزرگ امام علی علیه السلام شهر کرمان در حال برگزاری است.

پیکر مطهر شهدا ابتدا به مصلی آورده می‌شود و پس از مداحی و عزاداری به محل گلزار شهدای کرمان (در جوار مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی) منتقل می‌شوند. پیکر شهدای شهرستانی نیز برای تشییع به زادگاهشان منتقل شده است.

پیکر شهدای حمله تروریستی کرمان به مصلای امام علی(ع) کرمان منتقل شدند و از سوی مدافعان وطن به پرچم و تابوت شهدا احترام شد.

رئیس جمهور نیز بامداد امروز به کرمان رفت تا در این مراسم شرکت کند.

خانواده های شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نیز برای مراسم تشییع به مصلای کرمان آمده‌اند.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز که برای مراسم تشییع شهدای کرمان به این استان سفر کرده است، بر سر تابوت شهدای کرمان حاضر شد.

62870878

خانواده شهدای کرمان پس از انتقال پیکر شهدایشان به مصلای امام علی (ع) کرمان، بر سر تابوت این شهدا حاضر شده و با پاشیدن گل با آنها وداع کردند.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و فرزندان حاج قاسم سلیمانی نیز با حضور در مصلای امام علی (ع) کرمان بر تابوت پیکر شهدا بوسه زدند.

سردار غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع ) با حضور در مراسم تشییع شهدای کرمان با بیان اینکه هیچ کجای دنیا کشتن زن و بچه و مردم غیرمسلح ارزشی ندارد، گفت: داعش در قد و قواره‌ای نیست که به آنها پیام بدهیم.

62870875

دیدگاه تان را بنویسید