تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی
کد خبر: 19555

تساوی ۲ بر ۲ استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی

دربی ۹۹ مساوی شد تا تساوی شماره ۴۸ دو تیم در هوای آلوده و در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی رقم بخورد و حالا پرسپولیس بازهم در صدر قرار بگیرد.

به گزارش خودکارنیوز، این دیدار در شرایطی برگزار شد که مسئولان برای برگزاری آن بارها و بارها نظر خود را تغییر دادند و نهایتا تصمیم به برگزاری مسابقه در هوای بسیار آلوده تهران و در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی تهران گرفتند.

در این بازی ابتدا گولسیانی مدافع گرجستانی سرخ‌ها شاگردان یحیی را پیش انداخت و در ادامه در صحنه‌ای نسبتا مشابه روزبه چشمی گلزن ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ بازی را مساوی کرد و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت.

در نیمه دوم اما امیرارسلان مطهری ترک عادت نکرد و دوباره دروازه پرسپولیس را باز کرد تا به رکورد ۴ گل فرهاد مجیدی در دربی برسد؛ اما ارسلان این بار گیتار خود را به همراه نداشت و بعد از گل در دربی بغض و اشک را برابر دوربین‌ها ثبت کرد اشکهایی که صحنه‌ای غریب را برای شادی گل یک گلزن در تاریخ دربی به ارمغان آورد.

اما این پایان کار نبود و گولسیانی که روز عجیبی را یک دربی خاص گذراند در ثانیه‌های پایانی بازی روی اشتباه حسینی گلر و کاپیتان استقلال بازی را به تساوی ۲ بر ۲ کشاند و این نتیجه تا پایان باقی ماند.

به هرروی دربی ۹۹ مساوی شد و حالا پرسپولیس با ۲۵ امتیاز صدرنشین لیگ است و استقلال نیز با ۲۳ امتیاز بعد از گلگهر سیرجان ۲۴ امتیازی در رتبه سوم جدول قرار دارد.

دیدگاه تان را بنویسید