افشاگری وزیر ورزش از هزینه ۵۷۰ میلیاردی یک تیم شهرستانی/ منظور سجادی، سپاهان بود؟
کد خبر: 24851

افشاگری وزیر ورزش از هزینه ۵۷۰ میلیاردی یک تیم شهرستانی/ منظور سجادی، سپاهان بود؟

وزیر ورزش از هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی یک تیم شهرستانی پرده برداشت!

به گزارش خودکارنیوز، در روزهای اخیر حواشی زیادی در خصوص هزینه گزاف باشگاه سپاهان برای رضایتامه دروازه‌بان این تیم ایجاد شد، حواشی که حتی به صدا و سیما و برنامه فوتبال برتر نیز راه یافت.

این حواشی با واکنش‌های متعددی از سوی این باشگاه همراه بود، ابتدا محمدحسین میثاقی در صدا و سیما مدعی شد وقتی برای مدیران تیم سپاهان در نظر گرفته، ادعایی که مدیر رسانه این تیم آن را رد کرد و گفت صدا و سیما تاکید داشته مدیرعامل باشگاه روی آنتن صدا و سیما برود که نهایتا دیروز واکنش رسمی مدیرعامل باشگاه سپاهان هم ادعای رضایت نامه یک میلیون دلاری همراه داشت. دیروز محمدرضا ساکت، در گفت و گویی ویدیویی با سایت طرفداری گفت رقم بسیار کمتر از ادعای سایت خارجی که گفته بود یک میلیون یورو بوده است، برای نیازمند هزینه شده است.

مدیران باشگاه سپاهان مدعی بودند رقم رضایت نامه پیام نیازمند از رقم مطرح شده بسیار پایین تر است و به زودی رقم رسمی آن اعلام خواهد شد، مبلغی که اگر عدد یک میلیون دلاری آن اثبات شود ابهاماتی حول محور بودجه باشگاه‌ها به همراه خواهد داشت.

در آخرین واکنش‌ها به این موضوع وزیر ورزش در جلسه‌ای دست به افشاگری زد و از هزینه ۵۷۰ میلیاردی یک تیم شهرستانی خبر داد.

البته وزیر ورزش اشاره مستقیمی به نام باشگاه سپاهان نداشت اما این اظهارات با توجه به حواشی روزهای اخیر بی حرف و حدیث نخواهد بود.

حجم ویدیو: 5.15M | مدت زمان ویدیو: 00:01:20 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید