واکنش فدراسیون جهانی والیبال به ترکیب ایتالیا مقابل ایران
کد خبر: 25001

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به ترکیب ایتالیا مقابل ایران

تیم والیبال ایتالیا با ترکیب قوی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ظاهر خواهد شد.

به گزارش خودکارنیوز، مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کار خود را در هفته دوم این مسابقات دنبال خواهد کرد. کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی تیم‌هایی هستند که در گروه مردان به مصاف هم خواهند رفت. هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۲۰ تا ۲۵ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه) کار خود را دنبال خواهد کرد.

ایتالیا در بازی اول خود در هفته نخست با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آرژانتین شکست خورد. در بازی دوم، ایتالیا به عنوان قهرمان جهان باز هم مقابل آمریکا با نتیجه مشابه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد. ایتالیا که با ترکیب جوان خود در مسابقات ظاهر شده بود در بازی سوم کوبا را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد تا به اولین پیروزی خود برسد. هم‌چنین ایتالیایی‌ها در بازی چهارم آلمان را شکست دادند.

سرمربی والیبال ایتالیا تصمیم گرفته است که در هفته دوم با تمام قدرت خود پا به مسابقات لیگ ملت‌ها بگذارد و به همین منظور این سرمربی از تمامی بازیکنان قوی خود در هفته دوم دعوت کرده است. فدراسیون جهانی والیبال درباره ترکیب ایتالیا نوشت: ایتالیا مصمم است در روتردام به پیشرفت خود ادامه دهد. ایتالیا، قهرمان کنونی جهان تلاش می‌کند تا رتبه خود را در چهار بازی هفته دوم بهبود ببخشد. ایتالیا در حال حاضر در جایگاه نهم جدول رده‌بندی با دو برد در چهار مسابقه قرار دارند و این تیم تلاش می‌کند تا هفته دوم صعود خود را بین تیم‌های برتر قطعی کند.

فردیناندو دجورجی، سرمربی والیبال ایتالیا درباره چهره‌های دعوت شده به تیم ملی والیبال گفت: مانند هر تورنمنتی، هدف ما ادامه پیشرفت است. ما از بازیکنان جدیدی در هفته دوم استفاده خواهیم کرد.

ایتالیا در هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال به ترتیب مقابل ایران، چین، صربستان و لهستان بازی خواهد کرد. سیمونه جیانلی، دجورجی، اسکانفرلا، فدریچی، میکلتو ماگالینی از جمله بازیکنانی هستند که برای ایتالیا در هفته دوم بازی خواهند کرد.

دیدگاه تان را بنویسید