معادله دو مجهولیِ استعفای معاون باشگاه استقلال
کد خبر: 25572

معادله دو مجهولیِ استعفای معاون باشگاه استقلال

معاون باشگاه استقلال استعفای خود را به حجت کریمی اعلام کرد.

به گزارش خودکارنیوز، مدیران باشگاه استقلال پس از چند روز کش و قوس، سرانجام قید ادامه مذاکرات با علیرضا بیرانوند را زدند و البته این اتفاق در روزی افتاد که گفته می‌شود شماره یک تیم ملی در نهایت با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید.

پس از این اتفاق، علی امیری در تماسی با حجت کریمی استعفای خودش را اعلام کرد و دلیل این استعفا نبود بودجه لازم برای جذب بازیکنان مدنظر جواد نکونام عنوان شده است. این درحالیست که برای جذب بیرانوند به اذعان مدیران استقلال مشکل مالی وجود نداشت و فشارهای بیرونی سبب دوری بیرو از آبی‌های تهران شد.

با اینحال از ماجرای فایل صوتی منتشر شده از صحبت‌های بی پرده امیری با هواداران نمی‌توان به سادگی عبور کرد. معاون باشگاه استقلال که فکر می‌کرد در جمعی امین حرف‌های مگوی باشگاه را بیان می‌کند، به نظر می‌رسد با یک برنامه از پیش طراحی شده قربانی یک جریان سازی شده است.

او علاوه بر ارائه توضیحات دقیق به هواداران که قبلا از بیان آن‌ها در جمع خبرنگاران خودداری می‌کرد، در واکنش به سوال یک هوادار، عبارتی را در‌مورد مسعود نکونام به کار برده که بعید است بدون واکنش از سوی سرمربی استقلال مانده باشد.

به این ترتیب و با وجود اینکه گفته می‌شود مشکلات مالی باشگاه دلیل استعفای امیری بوده، ه نظر می‌رسد انتشار این فایل صوتی نیز در بروز مشکل برای این مدیر استقلال بی تاثیر نبوده است.

دیدگاه تان را بنویسید