سپاهان با توپ پر وارد شد/ تساوی بدون متن اما پر حاشیه هوادار و مس رفسنجان
کد خبر: 26786

سپاهان با توپ پر وارد شد/ تساوی بدون متن اما پر حاشیه هوادار و مس رفسنجان

هفته نخست لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار دیروز (پنجشنبه) به پایان رسید و استقلال توانست با پیروزی قاطع مقابل صنعت نفت صدرنشین لیگ برتر شود.

به گزارش خودکارنیوز، هفته نخست لیگ بیست‌سوم با برگزاری ۳ دیدار دیروز (پنجشنبه) به پایان رسید. از ساعت ۱۹ هوادار مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. در دیگر دیدار نیز سپاهان در اصفهان میزبان تراکتور بود و این دیدار با پیروزی ۳ بر یک شاگردان مورایس به پایان رسید. استقلال در آخرین دیدار این هفته توانست در آبادان تیم صنعت نفت را با سه گل مغلوب کند و به صدرجدول لیگ برتر برسد.

نتایج دیدارهای روز پنج شنبه را در ادامه می‌خوانید:

 

هوادار صفر - مس رفسنجان صفر (پایان بازی)

 

ورزشگاه: شهید دستگردی

 

گل‌ها: -

 

شرح گل‌ها: -

 

سپاهان ۳ - تراکتور یک (پایان بازی)

 

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

 

گل‌ها: شهریار مغانلو (۱۱)، رضا اسدی (۲۵) و رضا شکاری (۶۰)

 

شرح گل‌ها: در دقیقه ۱۱ پاس در عرض فرشاد احمدزاده و کنترل و در ادامه ضربه شهریار مغانلو در مقابل دروازه به تور دروازه پورحمیدی نشست. (گل اول سپاهان)

 

در دقیقه ۲۵ پاس رضا شکاری در مقابل دروازه به رضا اسدی رسید و ضربه این بازیکن باعث شد تا سپاهانی‌ها به دومین گل خود برسند. (گل دوم سپاهان)

 

در دقیقه ۶۰ ارسال بلند سپاهانی‌ها به سمت دروازه تراکتور و خروج اشتباه پورحمیدی به خارج از محوطه جریمه باعث شد تا رضا شکاری با یک ضربه سر از بالای سر پورحمیدی توپ را برای سومین بار وارد دروازه تراکتور کند. (گل سوم سپاهان)

 

در دقیقه ۸۹ ارسال نادری و ضربه سر رستمی توسط نیازمند مهار شد اما در ادامه سعید کریم آذر روی ریباند توانست دروازه سپاهان را باز و یکی از گل‌های خورده را جبران کند. (گل اول تراکتور)

 

صنعت نفت آبادان صفر - استقلال ۳ (پایان بازی)

 

ورزشگاه: تختی آبادان

 

گل‌ها: آرش رضاوند (۳۰)، ارسلان مطهری (۴۶) و صالح حردانی (۵۹) برای استقلال

 

شرح گل‌ها: ارسال توپ به داخل محوطه جریمه و کنترل رضاوند و در ادامه شوت این بازیکن در دقیقه ۳۰ منجر به گل اول استقلال شد. (گل اول استقلال)

 

ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ و ضربه سر ارسلان مطهری وارد دروازه فهد طالب شد تا اختلاف به دو گل برسد. (گل دوم استقلال)

 

عبور از دو بازیکن صنعت نفت و نفوذ به محوطه جریمه و در نهایت ضربه این بازیکن به گوشه دروازه تیم میزبان باعث شد تا آبی‌پوشان به سومین گل خود برسند. (گل سوم استقلال)

 

نتایج پنج دیدار ابتدایی هفته نخست لیگ به صورت زیر بود:

 

نساجی مازندران ۱ - ۱ پیکان

 

ملوان ۱ - ۲ ذوب آهن

 

گل گهرسیرجان ۳ - ۰ فولاد

 

پرسپولیس ۱ - ۰ آلومینیوم اراک

 

استقلال خوزستان ۱ - ۱ شمس آذر قزوین

دیدگاه تان را بنویسید