بی اطلاعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره دوپینگ یکی از ملی پوشان
کد خبر: 27779

بی اطلاعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره دوپینگ یکی از ملی پوشان

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که اطلاعی از دوپینگ یکی از ملی پوشان ندارد.

به گزارش خودکارنیوز، در حالی که اعلام شد تست دوپینگ یکی از اعضای تیم ملی دوومیدانی ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا در تیر ماه نیز حضور داشت و البته موفق به کسب مدال نشد، مثبت اعلام شده است و او با محرومیت سه یا چهار ساله مواجه خواهد شد، اما سرپرست فدراسیون از این دوپینگ اظهار بی اطلاعی کرد. 

افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این که تست دوپینگ یکی از ورزشکاران این رشته ورزشی مثبت شده است، گفت: به من اطلاع دادند که یکی از ورزشکاران ما در مسابقات قهرمانی آسیا تست دوپینگش مثبت شده است، اما حسن تفتیان، مهدی صابری، فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد در این رقابت ها تست دوپینگ داده‌اند که پاسخشان آمده و مشکلی نداشتند.

داوری درباره این که شنیده می شود رضا مقدم تست دوپینگش مثبت شده است، گفت: از مقدم در قهرمانی آسیا آزمایش دوپینگ گرفته نشد چون مقامی هم کسب نکرد. همچنین از مثبت شدن تست دوپینگ یکی از دوومیدانی کاران اطلاع ندارم و تا دیروز که در فدراسیون بودم ابلاغی دریافت نکردم. شاید به خود ورزشکار اعلام شده است چون زمانی که به آزمایش اول ورزشکاری مشکوک باشند به خودش ایمیل زده می شود. اسمی به ما اعلام نکردند و روز شنبه پیگیر این موضوع می شوم.

دیدگاه تان را بنویسید