رئیس کمیته انضباطی: بازی‌های سپاهان سه بر صفر نمی‌شود؛ امتیازی به باشگاه‌های شاکی نمی‌دهیم
کد خبر: 28031

رئیس کمیته انضباطی: بازی‌های سپاهان سه بر صفر نمی‌شود؛ امتیازی به باشگاه‌های شاکی نمی‌دهیم

رئیس کمیته انضباطی، گفت: در بحث شکایت چهار باشگاه لیگ برتری از سپاهان، بحث سه بر صفر شدن دیدارهای این تیم و دادن امتیاز به باشگاه‌های شاکی، منتفی است.

به گزارش خودکارنیوز، جلسه سرنوشت‌ساز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بررسی تخلفات ادعایی باشگاه سپاهان با حضور مدیران عامل و نمایندگان چهار باشگاه شاکی(استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان) برگزار شد.

با هماهنگی و اعلام کمیته انضباطی فدارسیون این جلسه با حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور، احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان، هومن هدایتی نماینده باشگاه پرسپولیس و همچنین نمایندگان باشگاه سپاهان برگزار گردید.

پس از پایان این نشست، ابوالفضل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دوستان فکر می‌کنند بحث بازیکن غیرمجاز در این پرونده مطرح است که آن مسئله مقید به زمان است که هیچ باشگاهی آن را رعایت نکرده است. پس بحث بازیکن غیرمجاز و اینکه امتیازی به باشگاهی بدهیم منتفی است.

وی، گفت: اینکه اصلاً تخلف هست یا نه و چه تصمیمی گرفته می‌شود با اعضای کمیته است اما به هیچ باشگاهی امتیاز نمی‌دهیم و این مسئله منتفی است.

حسن‌زاده در مورد اینکه قراردادها در اختیار سازمان لیگ بوده و باشگاه‌ها چگونه مستندات داشتند، عنوان کرد: هیچ باشگاهی مستنداتی نداشته است. این باشگاه‌ها شکایت کرده‌اند که سپاهان نقض مقررات کرده‌ و شکایت‌شان کلی بوده است.

وی در مورد اینکه این شکایت بدون مستندات بوده است، گفت:‌ بله. همچنین بعید است جلسه دیگری برگزار شود.

دیدگاه تان را بنویسید