فرار الهلال از شکست در دقیقه ۱۰۰ و تساوی السد برابر نماینده امارات
کد خبر: 28249

فرار الهلال از شکست در دقیقه ۱۰۰ و تساوی السد برابر نماینده امارات

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیداری خانگی برابر نوبهار ازبکستان در وقت‌های اضافه از شکست خانگی گریخت تا با حضور تمام ستاره‌های خود به یک امتیاز بسنده کند.

به گزارش خودکارنیوز، در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل۲۰۲۳-۲۰۲۲ و از مرحله گروهی این رقابت‌ها ۲ دیدار دیگر برگزار شد که طی آن الهلال عربستان به مصاف نوبهار ازبکستان رفت و السد قطر رو در روی الشارجه امارات قرار گرفت.

در یکی از این بازی‌ها از گروه D الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان در ورزشگاه بین‌المللی ملک فهد به مصاف هم رفتند. الهلال که با نیمار در این بازی به میدان رفته بود در ۴۵ دقیقه نخست نتوانست از فرصت میزبانی بهره ببرد و با تساوی بدون گل به رختکن رفت.

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۲ تاباتادزه با فرار از خط دفاعی الهلال در مصاف با سنگربان این تیم موفق عمل کرد و توانست اولین گل بازی را برای نوبهار به ثمر برساند تا الهلال در خانه و در برابر هواداران خود در بهت و حیرت فرو برود.

در این بازی که ۱۴ دقیقه وقت اضافه داشت الهلال در دقیقه ۱۰۰ توسط علی البولاهی به گل رسید تا این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

دو تیم در گروه چهارم این مسابقات با نساجی ایران همگروه هستند.

در دومین بازی السد قطر به مصاف الشارجه امارات رفت. این بازی از گروه B و در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد. تلاش دو تیم عربی در نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه بود تا شانس خود را در ۴۵ دقیقه دوم دنبال کنند. در نیمه دوم و در دقیقه ۵۸، السد صاحب یک ضربه پنالتی شد اما بغداد بونجاح نتوانست این فرصت را به گل تبدیل کند تا بازی همچنان با تساوی بدون گل ادامه یابد.

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای در بر نداشت تا تیم‌ها در این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رضایت بدهند. در این بازی محمدامین حزباوی بازیکن السد از روی نیمکت بازی هم‌تیمی‌های خود را دنبال کرد و فرصت حضور در زمین بازی را پیدا نکرد.

دیدگاه تان را بنویسید