داور بزرگ‌ترین مانع برای به ثبت رسیدن زیباترین گل لیگ قهرمانان اروپا به نام طارمی+ فیلم
کد خبر: 28668

داور بزرگ‌ترین مانع برای به ثبت رسیدن زیباترین گل لیگ قهرمانان اروپا به نام طارمی+ فیلم

آنتونی تیلور جایزه پوشکاش را از مهدی دزدید!

به گزارش خودکارنیوز ، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ تیم پورتو پرتغال در ورزشگاه خانگی خود برابر شاگردان ژاوی در بارسلونا به میدان رفت.

درحالی که به نظر می‌رسید این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد اما شاگردان ژاوی در اوقات تلف شده روی اشتباه فاحش مدافع پورتو موفق شدند توسط فران تورس روی پاس گل ایلکای گوندوگان گل برتری را وارد دروازه پورتو کنند تا نیمه اول بازی با برتری بلوگرانا به پایان برسد و دو تیم برای نیمه مربیان راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم پورتو حملات خود را برای رسیدن به گل مساوی بیشتر از نیمه نخست کرد، تا جایی که در دقیقه ۷۹ دارو آنتونی تیلور انگلیسی بازی خطای هند ژائو کانسلو را پنالتی گرفت تا مهدی طارمی گلزن ایرانی پورتو شانس این را داشته باشد که دروازه بارسلونا را باز کند و این تیم قربانی جدید این مهاجم گلزن ایرانی باشد. اما داور بازی بعد از مشورت با اتاق کمک داور ویدئویی، خطای هند بازیکن پورتو را گرفت تا فرصت گلزنی از طارمی را بگیرد.

در ادامه در دقیقه ۸۳ بازی آلن وارلا به خوبی طارمی را در عمق دفاع بارسلونا دید و توپ را با یک پاس عمقی بلند برای وی فرستاد و مهاجم ایرانی نیز با ضربه آکروباتیک موفق شد دروازه آندره ترشتگن و بارسلونا را باز کند اما داور بازی این گل را آفساید اعلام کرد تا مانع به ثمر رسیدن یکی از زیباترین گل‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود و حتی شاید شانس طارمی برای کسب جایزه پوشکاش را از او گرفت.

طارمی با گلزنی در این بازی می‌توانست گل‌های خود در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را دو رقمی کند که در این امر ناکام بود و حداقل ۴ بازی دیگر فرصت دارد که این آمار جالب توجه را به نام خود به ثبت برساند.

دیدگاه تان را بنویسید