دادوند: بازی در انتخابی هندبال المپیک، کلاس درس بزرگی برای ما است
کد خبر: 28759

دادوند: بازی در انتخابی هندبال المپیک، کلاس درس بزرگی برای ما است

بازیکن تیم ملی هندبال با بیان اینکه تمام تیم‌ها با تمام قوا در انتخابی المپیک شرکت می‌کنند، گفت: ما هم بهترین عملکرد خود را در زمین بازی به نمایش می‌گذاریم.

علی دادوند، بازیکن تیم ملی هندبال درباره حضور در ترکیب تیم‌ملی در مسابقات انتخابی المپیک، گفت: قطعا بازی کردن کنار بازیکنان باتجربه و بهترین‌های آسیا، می‌تواند برای بازیکنان جوانی مثل من کلاس درس بزرگی باشد. در واقع حضور در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای یک سنی دارد و خواه ناخواه بازیکنان جوان یک روزی باید در میادین بزرگ ورزش بازی کنند و قطعا این بازیکنان جوان در سالیان آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و البته نگاه سرمربی تیم ملی بزرگسالان به جوانان مثبت است.
وی افزود: همیشه المپیک و جام جهانی رویدادی است که هر مربی و بازیکنی آرزوی حضور در آن را دارد بنابراین مسابقات انتخابی المپیک رویداد بسیار مهم و سختی است از این جهت که تمام تیم‌ها با تمام قوا می‌آیند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. 
دادوند گفت: میانگین سنی تیم ملی هندبال کمتر شده، اما ما همیشه برای مردم می‌جنگیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین به نمایش بگذاریم و امیدوارم بهترین نتیجه هم برای ما رقم بخورد. 
گفتنی است؛ تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس ۲۶ مهر به مصاف ژاپن می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید