ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تاثیر آنفولانزا
کد خبر: 28910

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تاثیر آنفولانزا

تیم فوتبال پرسپولیس ایران از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه پامیر مقابل استقلال تاجیکستان قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ایران از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پامیر برگزار می‌شود.

شرایط ۲ تیم در دور رفت مسابقات کاملا متفاوت بود. پرسپولیس با ۶ امتیاز در رتبه دوم و پشت سر النصر ۹ امتیازی قرار دارد و در مقابل استقلال تاجیکستان نیز با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

تنها امتیاز استقلال در دیدار خانگی مقابل الدحیل در هفته اول مسابقات به دست آمد و در ادامه ۲ شکست مقابل النصر و پرسپولیس به کار خود پایان دادند. استقلال اما در دور برگشت ۲ دیدار خانگی مقابل دارند و قطعا این تیم با حضور هوادارانش بسیار باانگیزه و خطرناک‌تر است.

شاگردان ایگور چرفچنکو در دیدار امروز چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها ۳ امتیاز کامل این دیدار می‌تواند امید آن‌ها را به صعود زنده نگه‌ دارد.

پرسپولیس که در شرایط خاصی قرار دارد برای کسب دومین پیروزی متوالی در مقابل حریف تاجیکی پا به این دیدار می‌گذارد تا با دست پر به کشور بازگردند و همچنان در کورس رقابت با تیم النصر عربستان برای صعود به مرحله بعد باشند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در ۲ دیدار قبلی خود مقابل ملوان بندرانزلی و صنعت‌نفت آبادان نتوانسته به پیروزی دست پیدا کنند و به نظر می‌رسد حواشی اخیر تاثیر منفی بر روی روحیه سرخ‌پوشان داشته و گل‌محمدی با توجه به ورود ویروس آنفولانزا به اردو پرسپولیس کار سختی برای انتخاب ۱۱ بازیکن منتخب خود در این دیدار دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تاثیر آنفولانزا

در چند روز اخیر حواشی و جنگ رسانه‌ای بین سرمربی سرخابی‌ها به وجود آمده که حتی بازیکنان ۲ تیم نیز علیه یکدیگر مصاحبه‌هایی انجام دادند. البته مهدی تاج و امیر قلعه‌نویی از یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام درخواست کردند که به این درگیری‌ها پایان بدهند.

به گفته گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال، نیمی از بازیکنان پرسپولیس بیمار هستند و ویروس آنفولانزا باعث شده تا کار او برای انتخاب بازیکنان دشوار شود. گل‌محمدی در این خصوص گفت که باید برای انتخاب ترکیب اصلی صبر کند تا مشخص شود کدام یک از بازیکنان این تیم به شرایط بازی رسیده‌اند.

حالا شنیده‌ها از اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در تاجیکستان حاکی از آن است که علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی به شرایط بازی در برای این دیدار رسیده‌اند و گل‌محمدی می‌تواند از این بازیکنان در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تاثیر آنفولانزا

از طرفی فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و سینا اسدبیگی هنوز به بهبود کامل نرسیده‌اند و شاید اگر نیاز باشد سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم از آن‌ها استفاده خواهد کرد.

با این تفاسیر پرسپولیس در این دیدار با ترکیب ۱-۳-۲-۴ وارد میدان می‌شود. علیرضا بیرانوند همانند دیدارهای گذشته مسئولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس بر عهده دارد و قصد دارد سومین کلین‌شیت متوالی خود را در رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به ثبت برساند.

با توجه به مصدومیت طولانی مدت مرتضی‌پورعلی گنجی، زوج خط دفاعی پرسپولیس را در این دیدار گئورگی گولسیانی و محمد حسین کنعانی‌زادگان تشکیل می‌دهند. وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی که از همین تیم استقلال راهی پرسپولیس شد و در دیدار رفت نیز در ترکیب اصلی قرار داشت در جناح راست خط دفاعی و علی نعمتی در جناح چپ خط دفاعی پرسپولیس را کامل می‌کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تحت تاثیر آنفولانزا

مسعود ریگی و سروش رفیعی زوج خط میانی سرخپوشان را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها سعید صادقی، مهدی ترابی و محمد عمری قرار می‌گیرند و در نهایت همانند دیدار با صنعت‌نفت، نبیل باهویی در نوک خط حمله قرار می‌گیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری، نبیل باهویی.

دیدگاه تان را بنویسید