قایقرانی کانوپولو قهرمانی آسیا؛ مردان ایران قهرمان شدند
کد خبر: 28959

قایقرانی کانوپولو قهرمانی آسیا؛ مردان ایران قهرمان شدند

­پس از لغو دیدار پایانی مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا با تصمیم کنفدراسیون کانویینگ آسیا، ملوان نیروی دریایی نماینده مردان ایران و چین‌تایپه مشترکا عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

به گزارش خودکارنیوز ، مسابقات قایقرانی کانوپولوی قهرمانی آسیا که از روز جمعه در سنگاپور آغاز شده بود، با برگزاری دیدار‌های  نهایی به پایان رسید.
پس از کسب عنوان سومی تیم بانوان، نماینده مردان ایران نیز قرار بود در رقابت نهایی با چین‌تایپه رقابت کند.
در حالی که تیم‌ها در حال گرم کردن پیش از مسابقه بودند، شرایط جوی نامساعد شد و داوران بازی را به تعویق انداختند. با ادامه‌دارشدن شرایط نامساعد جوی این رقابت لغو شد و داوران، مسئولان برگزاری، هیئت ژوری و مسئولان کنفدراسیون کانوئینگ آسیا برای مشخص شدن قهرمان جلسه‌ای برگزار کردند و در پایان ملوان نیروی دریایی نماینده مردان ایران و چین‌تایپه را در بخش مردان به عنوان قهرمان مشترک معرفی کردند. تیم ژاپن نیز عنوان سوم مردان را به خود اختصاص داد.
نماینده مردان ایران با ترکیب محمدرضا جمشیدیان ثالث، شایگان خیرالهی، محمد‌علی ملایی، امیرمحمد فتاح‌پور، رضا بیگی، رامین غیاثوند، محمدصالح‌سلطانی، میلاد جعفری و محمد ویرانی و هدایت مهرگان خیرالهی به عنوان سرمربی و انوش عباسی مربی در این رقابت‌ها حاضر است.
محمدعلی ملایی ورزشکار کانوپولو ایران نیز عنوان آقای گلی بخش مردان مسابقات را با به ثمر رساندن ٢٢ گل کسب کرد.

دیدگاه تان را بنویسید