عبدی: به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم / می‌توانستیم بیشتر از پنج گل بزنیم
کد خبر: 28996

عبدی: به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم / می‌توانستیم بیشتر از پنج گل بزنیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: تلاش خودمان را می‌کنیم زحماتی را که در یک سال و نیم با بچه‌ها کشیده‌ایم به یک اتفاق خوشایند ختم شود. ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان ایران جمعه شب پس از پایان بازی با نیوکالدونیا که با پیروزی پنج بر صفر شاگردان به پایان رسید، اظهار داشت: بابت این اتفاق بزرگ خوشحال هستیم، خوشحالیم که به مرحله بعدی راه پیدا کردیم. کار سختی بود اما به این هدف خود دست پیدا کردیم.

وی افزود: نوجوانان ایران شایستگی این را داشتند که حتی به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شوند، این اتفاق دست خودمان بود اما نشد. ما امروز (جمعه) فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، توپ‌های زیادی به گل تبدیل نشد و فقط پنج بار موفق شدیم توپ را وارد دروازه حریف کنیم.

سرمربی نوجوانان ایران خاطرنشان کرد: خوشحالم که همه بازیکنانم سالم هستند، این هدف اول ما برای بازی با نیوکالدونیا بود تا برای بازی بعدی به چالش نخوریم،حالا برای دیدار بعد همه نفراتمان را در اختیار داریم.

عبدی تصریح کرد: بازی سختی را در بازی بعد پیش رو داریم، اسپانیا یک تیم فوق‌العاده مثل برزیل و انگلیس است. قطعا در این بازی هم به دنبال صعود هستیم‌. بازی سختی خواهد بود. باید منتظر یک بازی سخت مقابل تیم خیلی خوب اسپانیا باشیم.

این مصاحبه بلافاصله پس از سوت پایان بازی زده شد و حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان نمی‌دانست رقیب بعدی تیم نوجوانان ایران در مرحله حذفی مراکش است. تیم فوتبال نوجوانان ایران تنها در صورتی که تیم سوم از گروه D صعود نمی‌کرد، در دور یک شانزدهم نهایی با اسپانیا برخورد داشت ولی با توجه به اینکه ژاپن از این گروه صعودش را به‌عنوان تیم سوم قطعی کرده، شاگردان حسین عبدی حریف نسبتا راحت‌تری از اسپانیا دارند و باید رودرروی مراکش قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: تلاش خودمان را می‌کنیم زحماتی را که در یک سال و نیم با بچه‌ها کشیده‌ایم به یک اتفاق خوشایند ختم شود، ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

همچنین امیرمحمد رزاقی‌نیا که موفق شد در بازی با نیوکالدونیا دو گل به ثمر برساند، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم که می‌توانستیم بیشتر از ۵ گل بزنیم اما از آنها استفاده نکردیم. الان هم روی ریکاوری برای بازی مرحله بعدی فکر می‌کنیم.

عبدی: به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم / می‌توانستیم بیشتر از پنج گل بزنیم

دیدگاه تان را بنویسید