باشگاه استقلال چند ساعت مانده تا دربی جریمه شد
کد خبر: 29178

باشگاه استقلال چند ساعت مانده تا دربی جریمه شد

کمیته وضعیت بازیکنان آراء جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد که در یکی از این احکام باشگاه استقلال در آستانه دربی ۱۰۲ جریمه شد.

به گزارش خودکارنیوز ، کمیته وضعیت بازیکنان آراء جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف به شرح زیر صادر کرد :

با توجه به شکایت بهزاد نوشادی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۵۳ میلیون و ۷۵۷ هزار و ۲۹۸ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۰۹ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۶۴۶ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۰۲ ریال قرار رد صادر کرد.

در پی شکایت مهدی شیری از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۴ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۷۵ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

در پرونده شکایت مسعود ملکی از محمد مهدی قنبری، بازیکن باشگاه تراکتور، وی به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۴۴ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۸ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۲۸ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان صادر کرد.

با توجه به شکایت مهدی خرم از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۲ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در پی شکایت هیئت فوتبال خوزستان از عماد مهاجری، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

دیدگاه تان را بنویسید