با عجله سرمربی والیبال را انتخاب کنیم هم پولمان می‌رود هم نتیجه
کد خبر: 29362

با عجله سرمربی والیبال را انتخاب کنیم هم پولمان می‌رود هم نتیجه

عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: اگر با عجله سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم و فردی که شایسته نیست را بیاوریم هم پولمان رفته و هم نتیجه نگرفته‌ایم.

نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال یکشنبه، ۱۷ دی برگزار و در پایان این جلسه اعلام شد که دو گزینه از بین چهار گزینه مورد نظر برای سرمربیگری تیم ملی والیبال (ویتال هاینن، آنجلو لورنزوتی، سعید معروف و روبرتو پیاتزا)، به دلایلی نامعلوم به یکباره از همکاری با فدراسیون والیبال ایران انصراف داده‌اند.

مصطفی کارخانه، عضو کمیته فنی فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اشاره و بیان کرد: معتقدم باید با آرامش این کار را انجام بدهیم. اگر با عجله سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم و فردی که شایسته نیست را بیاوریم هم پولمان رفته و هم نتیجه نگرفته‌ایم اما اگر ۱۰ روز دیرتر شود و با فکر و هدف جلو برویم به مراتب خروجی بهتری خواهد داشت.

او در مورد دو مربی دیگری که به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی در حال رایزنی با فدراسیون هستند، بیان کرد: دو گزینه دیگر اضافه می‌شوند. از آنجایی که شناخت عمیقی از سیاست‌های آقای مرادی سرپرست فدراسیون دارم، فردی کاملا باتجربه، آگاه و با علم است. منافع ملی و والیبال را می‌بیند و جای نگرانی نیست.

کارخانه در مورد شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک گفت: معتقدم شانس داریم اماتلاش مضاعفی می‌خواهد. یک مربی می‌خواهیم که چنین باوری داشته باشد که گاهی می‌شود کارهای بزرگی انجام داد. موفقیت به مربی، بازیکنان و فدراسیون مرتبط است که با جدیت، متعهدانه، دلسوزانه و با مسئولیت بالا تلاش خود را کنند. دیگر اگر نشد حداقل شرمنده نیستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید