قلعه‌نویی: فلسطین تیم خیلی خوبی بود؛ از کیفیت نه اما از نتیجه راضی هستم
کد خبر: 29379

قلعه‌نویی: فلسطین تیم خیلی خوبی بود؛ از کیفیت نه اما از نتیجه راضی هستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: فلسطین تیم خیلی خوبی بود و من از کیفیت فنی بازیکنانم رضایت ندارم اما از نتیجه راضی هستم.

به گزارش خودکارنیوز ، امیر قلعه‌نویی پس از برتری چهار بریک تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین و شروع قدرتمند تیم کشورمان در جام ملت‌های آسیا در دوحه، اظهار داشت: بازی اول معمولا سخت است. از کیفیت فنی راضی نیستم، اما طبیعتا از نتیجه رضایت دارم.

وی افزود: فلسطین تیم خیلی خوبی بود و شانس آوردیم که در دقیقه نخست گل زدیم و اگر با گذشت زمان به گل نمی‌رسیدیم، کار سخت می‌شد. اینکه با این نتیجه بردیم، خدارا شکر می‌کنیم اما توقع داریم از بازی بعد، کیفیت فنی ما بالاتر برود. از فردا باید به فکر بازی با هنگ‌کنگ باشیم، چراکه معتقدم در این تورنمنت، تیم ضعیفی وجود ندارد و هر بازی حکم فینال را دارد.

قلعه‌نویی بیان کرد: اینکه از این بازی از سوی هواداران هر دو کشور حمایت شد تشکر می‌کنم، به خصوص از تماشاگران خودمان که به ما انرژی دادند، تشکر می‌کنم. از باشگاه‌های کشور که از تیم ملی حمایت کردند و به من پیام دادند نیز متشکرم و این نشان می‌دهد همه می‌خواهند تیم ملی موفق شود. من به این تیم خیلی امیدوار هستم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه یک تیم واحد هستیم و بازیکنان ما فاصله فنی زیادی ندارند و حتی سامان فلاح هم می‌توانست در این دیدار بازی کند، ضمن اینکه امیدوارم شجاع خلیل‌زاده مشکل خاصی نداشته باشد.

سرمربی تیم ملی در خصوص به میدان رفتن مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد، عنوان کرد: آنهایی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند هر فردی در تمرین بهتر باشد، بر اساس قدرت تیمی در ترکیب قرار می‌گیرد. این دو بازیکن آماده بودند و مزد خود را گرفتند. شاید در بازی‌های بعدی تغییرات داشته باشیم، اما در این دیدار نفرات جایگزین نیز خوب بودند. این نشان می‌دهد همه در تیم ما هدف مشترکی دارند و حتی اگر پنج دقیقه بازی کنند، می‌خواهند موجب خوشحالی مردم شوند.

قلعه‌نویی، بیان کرد: در میانه میدان همزمان از دو هافبک جنگنده و بازی‌ساز استفاده می‌کنیم که تاکنون خیلی خوب جواب داده است. یک ایرادی داشتیم که باید آسیب‌شناسی شود تا در فاز تهاجمی تا این حد توپ لو ندهیم. در مجموع از هافبک‌ها راضی هستم ولی شاید لازم باشد در بازی‌های بعدی به روش دیگری بازی کنیم. سامان قدوس هم جنگنده است و هم بازی‌سازی بسیار مناسبی دارد.

وی در مورد عصبانیتش از گلی که تیم ایران دریافت کرد، گفت: چیزی که در فوتبال مُد شده این است که دروازه‌بانان می‌خواهند همیشه کلین‌شیت (گل نخورند) کنند. ما روی اشتباه خودمان گل خوردیم که من و بیرانوند عصبانی شدیم. باید در این دیدار هجومی بازی می‌کردیم و این روش بازی هزینه دارد و ممکن است گل بخورید، اما مردم از دیدن بازی هجومی و پُر گل خوشحال می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید