واکنش بازیکن اردن به جریمه AFC: فدای فلسطین!
کد خبر: 29413

واکنش بازیکن اردن به جریمه AFC: فدای فلسطین!

بازیکن تیم ملی فوتبال اردن به جریمه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر دفاع از مردم فلسطین واکنش نشان داد.

به گزارش خودکارنیوز ، تیم ملی فوتبال اردن جام ملت‌های آسیا را بسیار خوب آغاز کرد و توانست برابر مالزی با چهار گل به پیروزی دست پیدا کند.

عبارتی که محمود المرضی، بازیکن تیم ملی اردن، روی زیرپیراهنش نوشته بود همه توجه‌ها را به خود جلب کرد. او پس از گلزنی پیراهن خود را بالا برد. روی زیرپیراهنش نوشته شده بود: «مسئله فلسطین، مسئله انسان‌های شریف است.»

کنفدراسیون فوتبال آسیا این رفتار بازیکن اردن را سیاسی دانست و او را ۱۵۰۰  دلار جریمه کرد که این حکم باعث شد تا خود این بازیکن واکنش نشان دهد. به نوشته روزنامه الوطن المرضی گفت: این یک پیام بود و هدفم این بود که این پیام به مردم جهان برسد که خوشبختانه رسید. هر کسی می‌تواند چنین کاری را انجام دهد. اصلا از جریمه‌ای که شدم ناراحت نیستم و انتظار بیشتر از این را هم داشتم. در هر حالت شکر خداوند را به جای می‌آورم و به برادران فلسطینی‌ام می‌گویم این جریمه فدای سرشان. به خدا ما مقصر هستیم.»

تیم ملی فوتبال اردن در دومین بازی خود در جام ملت‌های آسیا کره جنوبی را با تساوی دو بر دو متوقف کرد و در صدر جدول رده‌بندی گروه E باقی ماند. اکنون شانس این تیم برای صعود به عنوان صدرنشین بیشتر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید