عمانی‌ها از برانکو راضی نیستند
کد خبر: 29454

عمانی‌ها از برانکو راضی نیستند

طبق اعلام روزنامه عمان هواداران فوتبال از عملکرد تیم تحت هدایت برانکو ایوانکوویچ در جام ملت‌های آسیا راضی نیستند و منتظر تغییر در استراتژی این تیم در بازی پایانی‌اند.

به گزارش خودکارنیوز ، تیم ملی فوتبال عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ در دو بازی نخستش در جام ملت‌های آسیا برابر عربستان و تایلند تنها یک امتیاز را به دست آورده است و برای صعود به دور حذفی به پیروزی برابر قرقیزستان در بازی پایانی نیاز دارد.

روزنامه «عمان» در گزارشی به انتقاد از برانکو پرداخت و نوشت: مردم از عملکرد تیم ملی فوتبال عمان آن هم بعد از چهار سال حضور برانکو در نیمکت تیم ملی راضی نیستند و انتظار داشتند که تیم تحت هدایت برانکو عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

این روزنامه همچنین به انتقاد از نمایش شاگردان برانکو در دیدار برابر تایلند و کسب تساوی در این بازی پرداخت و نوشت که انتظار می‌رود استراتژی تیم در بازی پایانی برابر قرقیزستان تغییر کند و شاگردان برانکو بازی بهتر و هجومی‌تری را به نمایش بگذارند.

برانکو تا پایان جام ملت‌های آسیا با عمان قرارداد دارد و به نظر می‌رسد که قرارداد این سرمربی باتجربه کروات تمدید نخواهد شد و جدایی او قطعی به نظر می‌رسد.

دیدگاه تان را بنویسید