حوادث رانندگی در خراسان رضوی ۲ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
کد خبر: 24290

حوادث رانندگی در خراسان رضوی ۲ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

حوادث رانندگی در شهرستانهای مشهد و نیشابور طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

 به گزارش خودکارنیوز، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد روز دوشنبه گفت: در پی اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ ، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه های ۱۰ و ۳ را به بولوار توس، حد فاصل تقاطع خیام به سمت چهارراه ولیعصر اعزام کردند که با حضور آتش نشانان مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.

احمد حصاریان افزود: آتش نشانان پس از عملیات رهاسازی حادثه دیدگان از لابلای آهن پاره های این وسیله نقلیه، محیط را ایمن سازی کرده و علت دقیق وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

محمد علیشاهی مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: یک مصدوم این حادثه توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولایت مشهد منتقل شد.

معاون اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور نیز گفت: ظهر روز گذشته هفتم خرداد ماه واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در جاده نیشابور به سبزوار، چهار مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی افزود: کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی بعد از بررسی صحنه حادثه و ارائه خدمات درمانی به چهار مصدوم این حادثه، آنها را تحت مراقبت به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل کردند.

IMG_20230529_123253

IMG_20230529_123251

IMG_20230529_123250

IMG_20230529_123245

دیدگاه تان را بنویسید