هلاکت سه نظامی صهیونیست در درگیری مرزی، یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم اشغالگر
کد خبر: 24470

هلاکت سه نظامی صهیونیست در درگیری مرزی، یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم اشغالگر

رسانه ها با تایید هلاکت سومین نظامی صهیونیست، مجری عملیات دیروز را یک سرباز مصری معرفی کردند.

به گزارش خودکارنیوز، منابع عبری زبان از جمله پایگاه خبری عبری زبان "کود کود" اعلام کردند که یکی دیگر از نظامیان اسرائیلی مجروح در درگیری‌های مرزی دیروز به هلاکت رسیده و شمار کشته‌ها به ۳ نفر رسیده است.

 

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که برآورد‌های منابع اسرائیلی حاکی از آن است که مجری عملیات دیروز در مرز با مصر که به کشته شدن ۳ نظامی اسرائیلی و زخمی شدن شماری دیگر منجر شد، یکی از سربازان ارتش مصر بوده است.

 

این رسانه‌ها تاکید کردند که این سرباز مصری ساعت ۴:۳۰ صبح دیروز دو نظامی اسرائیلی را به هلاکت رسانده و ارتش ۴ ساعت بعد اجساد این دو نظامی را پیدا کرده است.

 

به گفته این منابع، یک افسر اسرائیلی پس از اینکه ارتباط با این دو نظامی قطع شده بود، برای اطلاع از وضعیت آنان خود را به محل وقوع تیراندازی می‌رساند که این سرباز مصری به سمت این افسر و نظامیان همراهش نیز تیراندازی می‌کند و شماری از آنان را مجروح می‌کند.

 

یکی از این نظامیان مجروح نیز به هلاکت می‌رسد و بدین ترتیب شمار کشته‌های اسرائیلی به ۳ نفر افزایش می‌یابد.

 

مجری عملیات نیز طی درگیری مسلحانه با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

 

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که حادثه دیروز در مرز با مصر یک شکست امنیتی بزرگ برای ارتش رژیم صهیونیستی بود.

 

این شبکه بیان کرد که یک سرباز مصری به راحتی موفق شد خود را به مناطق مرزی رسانده و دو سرباز را در دو مکان مختلف به قتل برساند و در ادامه برای دیگر نیرو‌های پشتیبانی ارتش رژیم صهیونیستی که خود را به این منطقه رسانده بودند، کمین کرده و یک نفر دیگر را به هلاکت رسانده و چند نظامی را هم زخمی کرده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که با همکاری ارتش مصر حادثه امنیتی دیروز در مرز این کشور که به کشته شدن دو نظامی اسرائیلی و شهادت یک سرباز مصری منجر شد، را پیگیری و بررسی خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید