لیگ قهرمانان آسیا؛ سپاهان، AFC و الاتحاد را با هم شکست می‌دهد؟
کد خبر: 29107

لیگ قهرمانان آسیا؛ سپاهان، AFC و الاتحاد را با هم شکست می‌دهد؟

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دور ششم امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف تیم الاتحاد عربستان می‌رود.

به گزارش خودکارنیوز ، دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان به مصاف تیم فوتبال الاتحاد عربستان می‌رود و این دیدار هم برای صعود سپاهان اهمیت دارد و هم جنبه انتقامی دارد.

دیدار رفت دو تیم در اصفهان با اقدام عجیب نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار نشد و رای این دیدار با یک دلیل واهی به سود تیم عربستانی ۳ بر صفر اعلام شد و به همین دلیل بازی امشب از اهمیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار است.

­دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهر ورزشی ملک عبدالله جده عربستان برگزار می‌شود.

هادی محمدی و محمدجواد حسین‌نژاد به‌علت محرومیت نمی‌توانند تیم سپاهان را در این بازی همراهی کنند، اما طلایی‌پوشان اصفهانی آن‌قدر بازیکنان خوبی دارند که نبود این دو بازیکن نمی‌تواند خللی بر عملکردشان وارد کند.

کریم بنزما ستاره الاتحاد به‌علت مصدومیت در این بازی حضور ندارد و قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست، اما حمدالله دیگر بازیکن شاخص الاتحاد می‌تواند بازی کند و سپاهانی‌ها باید مراقب این بازیکن باشند.

­سپاهان تاکنون ۲۹ مرتبه برابر نمایندگان فوتبال عربستان قرار گرفته که در ۱۱ بازی پیروز شده و امیدوار است که امشب هم این آمار را بهتر کند البته نکته منفی در بازی‌های سپاهان با نمایندگان عربستان این است که طلایی‌پوشان در هشت بازی اخیر خود مقابل تیم‌های عربستانی هفت مرتبه شکست خوردند.

تیم فوتبال نساجی مازندران هم از ساعت ۱۹: ۳۰ دقیقه درورزشگاه ملک فهد با هم روبرو می‌شوند.

این دیدار برای هر دو تیم جنبه تشریفاتی دارد چرا که الهلال صعود خود را قطعی کرده است و نساجی امیدی برای رسیدن به مرحله حذفی ندارد.

دیدار رفت دو تیم با حساب ۳ بر صفر به سود تیم الهلال در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.

­پرسپولیس دیگر نماینده کشورمان نیز فردا شب در تهران میزبان الدحیل قطر است.

دیدگاه تان را بنویسید