ورود پالایشگاه‌های سیزده گانه پارس جنوبی به مدار تولید گاز فصل زمستان
کد خبر: 29129

ورود پالایشگاه‌های سیزده گانه پارس جنوبی به مدار تولید گاز فصل زمستان

معاون مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی با آمادگی کامل وارد تولید حداکثری گاز فصل زمستان شده‌اند و روزانه تولید حداکثری رصد می‌شود.

حسین شمشیری در جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی میان بخش‌های بالادستی و پایین‌دستی طرح‌های گازی پارس جنوبی به منظور تولید حداکثری گاز در فصل زمستان اظهار داشت: با تکیه بر توان و دانش جوانان خلاق و نوآور و با هماهنگی و کارگروهی دو شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گاز پارس جنوبی، تعمیرات اساسی بر اساس برنامه‌ریزی به صورت کامل با موفقیت به سرانجام رسید و اکنون با تمام توان در حال تولید حداکثری گاز هستیم.
وی افزود: اکنون با تکیه بر توان سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها در بخش تعمیرات اساسی ماشین‌های دوار در شرایط خوبی قرار داریم و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
شمشیری گفت: در خصوص برق پالایشگاه‌های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی اقدامات خوبی انجام شده و این کار‌های بزرگ با هماهنگی وزیران محترم نفت و نیرو محقق شده است.
وی بیان کرد: بحث انتقال شبکه برق نیروگاه‌ها در سایت دو محقق شده و اکنون نیروگاه بعثت مجتمع گاز پارس جنوبی نیز با حداکثر تولید برق در مدار قرار دارد و در کنار آن پالایشگاه‌های مجتمع به وسیله‌ی دو خط نیز به شبکه سراسری نیز وصل هستند.
شمشیری افزود: در سایت دو پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نیز از طریق نیروگاه برق ایران ال ان جی و شبکه برق سراسری متصل هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید