وعده ترامپ برای محاکمه خانواده بایدن!
کد خبر: 24838

وعده ترامپ برای محاکمه خانواده بایدن!

چند ساعت پس از محاکمه ترامپ در دادگاهی در میامی، فلوریدا بابت پرونده اسناد محرمانه، این رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دنبال محاکمه و دادگاهی کردن بایدن می‌افتد.

به گزارش خودکارنیوز، دونالد ترامپ در جمع هوادارنش در نیوجرسی گفت: اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شوم یک بازرس ویژه را منصوب می‌کنم تا به دنبال فاسدترین رئیس جمهور در طول تاریخ آمریکا بیفتد که همان جو بایدن و تمامی خانواده مجرم اوست.

ترامپ همچنین به افرادی بدون نام بردن اسامی آنها اشاره کرد که او آنها را مسئول تضعیف مرزها و انتخابات آمریکا می‌داند و افزود: وقتی من بار دیگر انتخاب شوم و ما این انتخاب مجدد را به دست بیاوریم چون چاره‌ای دیگر نداریم، چون دیگر کشوری برایمان نمانده، من این دولت پنهان را محو خواهم کرد.

وی همچنین خواستار ثبت قرار مجرمیت علیه بایدن شد که او را بدترین و فاجعه آمیزترین رئیس جمهوری در طول تاریخ آمریکا دانست.

ترامپ به عنوان نخستین رئیس جمهوری سابق ایالات متحده که با اتهامات فدرال روبرو شده، با انتقاد از دموکرات‌ها گفت: این قرار مجریمت علیه من اقدامی برای منحرف کردن مساله رشوه است که خانواده بایدن در آن دست دارند. آنها می‌خواهند با این کارها اذهان را از جاسوسی و جرایم واقعی منحرف کنند. آنها گفتند "بیایید با اعلام جرم علیه ترامپ دیگر حرفی از رشوه پنج میلیون دلاری نزنیم!"

ترامپ در ادامه صحبت در جمع هوادارانش در پاسخ به اینکه چرا جعبه‌های حاوی اسناد محرمانه را به دولت فدرال برنگردانده، گفت: لباس‌هایم را در آن گذاشتم. بسیاری از مردم از من می‌پرسند که چرا این جعبه‌ها را داشتم و چرا اینها را می‌خواستم؟ پاسخ آن علاوه بر داشتن تمام حقوق تحت قانون سوابق ریاست‌جمهوری این است که این جعبه‌ها حاوی انواع وسایل شخصی من شامل خیلی چیزها از جمله پیراهن و کفش بودند!

دیدگاه تان را بنویسید