بایدن نتانیاهو را تحقیر کرد/تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در ملاقات با بی‌بی!
کد خبر: 28321

بایدن نتانیاهو را تحقیر کرد/تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای در ملاقات با بی‌بی!

رسانه‌های عبری زبان در گزارش حضور پرحاشیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل از تحقیر دوباره بنیامین نتانیاهو از سوی جو بایدن پیش از دیدار دوجانبه خبر دادند.

به گزارش خودکارنیوز، به نقل از المیادین، رسانه‌های صهیونیستی بار دیگر از تحقیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و هیأت همراه وی در نیویورک از سوی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه نشست سالانه نمایندگان کشورهای عضو در مجمع سازمان ملل متحد خبر دادند.

بر پایه این گزارش، رسانه‌های عبری زبان روز چهارشنبه فاش ساختند که جو بایدن ۲۰ دقیقه، بنیامین نتانیاهو و هیأت همراه وی را برای دیدار در هتلی (اینترکونتیننتال) در شهر نیویورک، مقر سازمان ملل متحد در انتظار گذاشت.

رسانه‌های عبری با بازتاب انتظار طولانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تداوم اختلافات جو بایدن با بنیامین نتانیاهو خبر دادند.

از حواشی دیگر این دیدار، پیشتر رسانه‌های صهیونیستی از حضور صدها تظاهرکننده معترض به سیاست‌های نتانیاهو پیش از دیدار پرحاشیه وی با رئیس جمهوری آمریکا در اطراف هتل در نیویورک خبر داده بودند.

به نوشته رسانه‌های غربی، چهار موضوع محور نشست گفتگوهای جو بایدن و بنیامین نتانیاهو در پشت اتاق‌های بسته در حاشیه نشست مجمع سازمان ملل متحد از جمله، برنامه اصلاحات قضائی نتانیاهو، پرونده ایران، عادی سازی روابط با ریاض و اوضاع جاری فلسطین خواهد بود.

پیشتر نیز تارنمای آکسیوس به نقل از سه مقام آمریکایی نوشت که جو بایدن تصمیم گرفته تا به جای کاخ سفید، نخستین دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل انجام دهد.

این دیدار دو جانبه، نخستین ملاقات نتانیاهو و بایدن پس از انتخاب حدود ۹ ماه پیش وی به سمت نخست وزیری به شمار می‌رود؛ با توجه به اتحاد و نزدیکی روابط تل آویو و واشنگتن، این تأخیر بسیار غیرعادی به نظر می‌رسد.

گفتنی است در جریان دیدار جنجالی اخیر بنیامین نتانیاهو با ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مالک شرکت ایکس یا همان توئیتر سابق، شهر سان‌فرانسیسکو شاهد تظاهرات اعتراضی ضد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود. تظاهرکنندگان نتانیاهو را جنایتکار و خواستار بازداشت وی شدند.

دیدگاه تان را بنویسید