آغاز اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو برای سی و هشتمین هفته متوالی
کد خبر: 28415

آغاز اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو برای سی و هشتمین هفته متوالی

هزاران صهیونیست برای سی و هشتمین هفته متوالی در شهرهای مختلف علیه طرح تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش خودکارنیوز، هزاران نفر از شهرک‌نشینان دیشب در سی و هشتمین شنبه اعتراضی خود علیه کابینه نتانیاهو، بار دیگر به خیابان‌های تل‌آویو و دیگر مناطق فلسطین اشغالی آمده و خشم خود را از تصویب لایحه جنجالی تغییرات قضایی ابراز کردند.

 

شهرک‌نشینان طی سی و هفت هفته گذشته، در ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا علیه کابینه راست افراطی نتانیاهو و تغییرات دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

 

روسای اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

 

نتانیاهو مدعی است این طرح بر دموکراسی ادعایی تاثیری نخواهد گذاشت و هدف آن بازگرداندن تعادل میان دستگاه‌‎ها (قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی) است.

دیدگاه تان را بنویسید