عراقی‌ها کفن‌پوشان در حمایت از فلسطینیان به خیابان آمدند/ پرچم اسرائیل زیر پای مردم عراق
کد خبر: 28716

عراقی‌ها کفن‌پوشان در حمایت از فلسطینیان به خیابان آمدند/ پرچم اسرائیل زیر پای مردم عراق

هزاران نفر از مردم عراق امروز همزمان با سایر مردم کشورهای اسلامی در حالی که کفن بر تن کرده بودند به خیابان ها آمدند و با تجمع در میدان التحریر بغداد پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

به گزارش خودکارنیوز ، هزاران نفر از مردم عراق امروز همزمان با سایر مردم کشورهای اسلامی در حالی که کفن بر تن کرده بودند به خیابان ها آمدند و با تجمع در میدان التحریر بغداد پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

بر اساس این گزارش، عراقی پیش از شروع نماز جمعه در میدان التحریر بغداد با سردادن شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی پرچم رژیم اسرائیل را به آتش کشیدند و خشم و انزجار خود را از این رژیم غاصب کودک کش تروریست ابراز کردند.

بر روی خیابان‌های منتهی به میدان التحریر بغداد پرچم رژیم صهیونیستی نقش بسته بود و تظاهرکنندگان آن را لگدمال می‌کردند.

«مهند الموسوی» خطیب نماز جمعه میدان التحریر بغداد که با عنوان «نماز جمعه اتحاد» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد، بود. وی در سخنان خود خواستار حمایت یکپارچه کشورهای اسلامی از مردم فلسطین و مقابله با جنایات رژیم اسرائیل شد.

خطیب جمعه میدان التحریر همچنین پیام «سید مقتدا صدر» رهبر جریان صدر عراق را برای شرکت کنندگان قرائت کرد که در آن رهبر جریان صدر خواستار جرم انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر اسرائیل در همه کشورهای اسلامی و عربی شد.

وی همچنین از آمریکا خواست حمایت خود را از صهیونیست‌ها متوقف و از معیارهای دوگانه در مساله فلسطین پرهیز کند.

مقتدا صدر در این پیام از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست تا سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل در خاک خود را ببندند و بصورت یکپارچه و متحد نسبت به رساندن آب و غذا به مردم محاصره شده فلسطین اقدام کنند.

وی از کشورهای عضو کنفرانس اسلامی و اتحادیه عرب در سازمان ملل خواست برای توقف تروریسم آمریکایی - صهیونیستی علیه مردم فلسطین اقدام کنند.

دیدگاه تان را بنویسید