جنگ در غزه ممکن است چند ماه طول بکشد
کد خبر: 29149

جنگ در غزه ممکن است چند ماه طول بکشد

مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه جنگ در غزه ممکن است برای چند ماه یا بیشتر طول بکشد، گفت: دولت آمریکا برای ما تاریخ مشخصی درباره پایان جنگ تعیین نکرده است.

به گزارش خودکارنیوز به نقل از خبرگزاری سما، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از احتمال طولانی شدن جنگ غزه تا چند ماه دیگر خبر داد.

تساحی هنگبی با اشاره به اینکه جنگ در غزه ممکن است برای چند ماه یا بیشتر طول بکشد، تاکید کرد: دولت آمریکا برای ما تاریخ مشخصی درباره پایان جنگ تعیین نکرده است.

هنگبی شامگاه شنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره سناریوی (احتمالی) اقدام رهبران حماس به ترک غزه، مانند سناریوی اقدام سازمان آزادیبخش فلسطین به ترک بیروت پس از محاصره آن در سال ۱۹۸۲ گفت: یحیی السنوار (رئیس جنبش حماس در غزه) شریک (اسرائیل) نیست.

وی درباره اطلاعات موجود در خصوص محل حضور السنوار و اینکه گفته می‌شود او درمیان اسرای اسرائیلی در غزه است، گفت: این موضوع باعث سرگردانی دشواری برای اسرائیل، خواهد شد.

هنگبی در مصاحبه با کانال ۱۲ اسرائیل گفت: بنیامین نتانیاهو خطاب به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و اولاف شولتس صدر اعظم آلمان اعلام کرد اگر اقدامات لازم را علیه انصار الله یمن اتخاذ نکنند، اسرائیل مصمم به انجام اقدام نظامی علیه آنان است.

دیدگاه تان را بنویسید