سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال راه اندازی حمام خون است
کد خبر: 20003

سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال راه اندازی حمام خون است

رمضان شریف گفت: هزاران شهید تقدیم کردیم تا امنیت کشور را از دست کوموله حفظ کنیم ولی باز آن‌ها به دنبال ناامنی در ایران هستند و مردم ایران خطاب به غربی‌ها و آمریکایی‌ها این را اعلام می‌کنند که باید به فکر فرو روند و بدانند که ملت ایران چهره واقعی آن‌ها را در زمان طاغوت دیده است‌.

به گزارش خودکارنیوز، رمضان شریف گفت: هزاران شهید تقدیم کردیم تا امنیت کشور را از دست کوموله حفظ کنیم ولی باز آن‌ها به دنبال ناامنی در ایران هستند و مردم ایران خطاب به غربی‌ها و آمریکایی‌ها این را اعلام می‌کنند که باید به فکر فرو روند و بدانند که ملت ایران چهره واقعی آن‌ها را در زمان طاغوت دیده است‌.

سخنگوی سپاه گفت: بزرگ‌ترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تربیت فرزندانی همانند سلیمانی است هر چند حرکت‌هایی همانند عین‌الاسد همچنان مورد توجه است و در زمانش عملیاتی خواهد شد.

سردار رمضان شریف شب گذشته در مراسم سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی و یادواره شهدای روستای فوجرد قم با بیان اینکه مکتب سلیمانی باید در میان جوانان ترویج شود، اظهار کرد: معرفی شخصیت سلیمانی اولویتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و بزرگ‌ترین، مؤثرترین و ماندگارترین انتقام از قاتلان شهید سلیمانی تربیت فرزندانی همانند سلیمانی است هر چند حرکت‌هایی همانند عین‌الاسد همچنان مورد توجه است و در زمانش عملیاتی خواهد شد

وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی راه درست انقلاب را با تکیه بر ولایت فقیه دنبال کردند، تصریح کرد: در یادواره شهدا باید به این بپردازیم که در چه مرحله‌ای هستیم؛ دشمن با رفتن امام خمینی(ره) سعی داشت این تفکر را القا کند که دیگر کار انقلاب تمام است درحالی که اکنون بیش از ۳۰ سال از ارتحال امام می‌گذرد و ما مشاهده می‌کنیم که انقلاب اسلامی به چه دستاوردهایی رسیده است.

سخنگوی سپاه گفت: دشمن فکر می‌کرد که با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام است اما نمی‌تواند درک کند که منطق جبهه مقاومت و پاسداری از انقلاب روز به روز ترویج می‌شود و قاسم سلیمانی‌ها پرچم را پشت هم در دست می‌گیرند، ما حاج قاسم‌های گمنام بسیار داریم که در استحکام پایه‌های انقلاب نقش آفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد: معرفی شهید زین‌الدین‌ها و باکری‌ها در قالب‌های کتاب و فیلم سخت است اما وقتی امثال قاسم سلیمانی‌ها در میان جامعه حضور پیدا می‌کنند آن وقت شخصیت امثال زین‌الدین قابل توصیف است؛ مردم با حضور پرشور خود در تشییع شهید سلیمانی نشان دادند که قدردان خدمت صادقانه هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مشتقات حاصل از گاز و نفت با ایجاد مجتمع‌ها و پتروشیمی‌ها به دستاوردهای بسیاری رسیده‌ایم‌ و شرط ادامه پیشرفت ما استحکام بر آرمان‌هاست.

شریف گفت: آمریکا و صهیونیسم بدانند ملت ایران که صدها هزار شهید برای انقلاب تقدیم کرده از آرمان خود دست نمی‌کشد، جان همه ما پاسداران فدای یک لحظه از زندگی رهبری است و این تهاجم گسترده دشمن علیه ایشان بخاطر این است که می‌دانند تدابیر رهبری عامل اصلی شکست توطئه‌ها و نقشه‌های آن‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه رهبران بزرگ کشورهای خود را بزرگ می‌کنند، تصریح کرد: به لیبی، مصر، یمن و دیگر کشورها نگاه کنید و ببینید کجا چنین رهبری وجود دارد، دشمن طی ۴۰ سال اخیر در هر صحنه‌ای مقابل تدبیر رهبری شکست خورد، دشمن با ایجاد داعش توانست نابودی اسرائیل را به تاخیر بیندازد اما نمی‌تواند مانع آن شود.

دیدگاه تان را بنویسید