تحقیقات کارآگاهان درباره مرگ ۳ مرد جوان در آتش سوزی کارگاه منبت‌کاری
کد خبر: 27600

تحقیقات کارآگاهان درباره مرگ ۳ مرد جوان در آتش سوزی کارگاه منبت‌کاری

تحقیقات جنایی در مورد مرگ سه جوان که در آتش‌سوزی کارگاه منبت کاری خیابان انقلاب به کام مرگ فرو رفتند، آغاز شد.

به گزارش خودکارنیوز، ماموران آتش‌نشانی تهران عصر بعد از ظهر پنجشنبه گذشته (نهم شهریور ماه جاری)، از طریق تماس تلفنی از آتش سوزی در یک کارآگاه منبت کاری در خیابان انقلاب مطلع شدند و پس از حضور د محل و خاموش کردن آتش ۳ نفر را دیدند که در کارگاه آموزشی منبت کاری جان خود را از دست داده بودند. بنابراین ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجور را در جریان قرار دادند تا روند پلسی و قضایی پرونده‌ شروع شود.

با اعلام این خبر، تیم‌ تحقیق متشکل از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگهی، متخصصات تشخیص هویت و کارشناسان پزشکی قانونی با دستور بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند.  عوامل تحقیق جسد ۳ مرد جوان را مشاهده کردند که ظاهرا براثر آتش‌سوزی فوت کرده بودند. بررسی‌های اولیه ماموران آتش‌نشانی نشان می‌داد، این کارگاه ۱۵ متری به صورت غیرعمدی آتش گرفته و سپس افراد گرفتار دچار دود گرفتگی شدیدی شده و جان باخته‌اند.

به این ترتیب ماموران دستور یافتند اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کنند تا معاینات دقیق برای کشف علت اصلی مرگ سه نفر شروع شود، همچنین ماموران پلیس ماموریت یافتند دوربین‌های مداربسته اطراف کارگاه منبت کاری را بازبینی کنند و کارشناسان آتش‌نشانی هم گزارشی درباره علت دقیق این حادثه را پس از بررسی‌های دقیق به بازپرسی جنایی ارایه دهند،‌ این در حالی است که بررسی‌های اولیه حکایت از آن  داشت که مواد و وسایل موجود در کارگاه باعث وقوع این حادثه مرگبار شده است اما مرگ سه نفر کمی عجیب به نظر می‌رسید که همین دلیلی شد تا کارشناسان تشخیص هویت با نمونه برداری دلیل این حریق مرگبار را کشف کنند، به موجب این دستورات تحقیقات در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد تا عمدی یا غیر عمدی بودن آن روشن شود.

دیدگاه تان را بنویسید