سخنگوی وزارت دفاع: چند کشور اروپایی متقاضی پهپادهای ایرانی هستند/ هیچ قراردادی با روسیه لغو نشده است
کد خبر: 27370

سخنگوی وزارت دفاع: چند کشور اروپایی متقاضی پهپادهای ایرانی هستند/ هیچ قراردادی با روسیه لغو نشده است

سردار طلایی نیک گفت: الآن متقاضیان زیادی برای پهپادهای ما وجود دارد و از کشورهای غربی و اروپایی هم چند مورد درخواست داشته‌ایم که البته آنها مایل نیستند اسمشان اعلام شود.

به گزارش خودکارنیوز،سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه راهبردی و سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت صادرات پهپاد به کشورهای دیگر، گفت: پهپادهای ما متقاضیان زیادی دارد و کشورهای بسیاری از ما درخواست خرید پهپاد دارند.

وی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای صنایع دفاعی وزارت دفاع افزود: ما نمایشگاه دائمی و صادراتی داریم و البته همه محصولات ما در آن قرار نمی‌گیرد و برخی دستاوردهای ما بنا به دلایل خاصی در سبد محصولات صادراتی نیست.

سخنگوی وزارت دفاع تأکید کرد: اما اگر با کشوری ملاحظات سیاسی و امنیتی نداشته باشیم و مطمئن باشیم که از این پهپاد ما استفاده نامناسبی نمی‌شود و با ملاحظه ظرفیت تولید پهپاد و تأمین نیاز داخلی، آمادگی صادرات پهپادهایی را که در سبد محصولات صادراتی هستند، داریم.

سردار طلایی نیک ادامه داد: الآن متقاضیان زیادی برای پهپادهای ما وجود دارد و از کشورهای غربی و اروپایی هم چند مورد درخواست داشته‌ایم که البته آنها مایل نیستند اسمشان اعلام شود.

دیدگاه تان را بنویسید