تکرار ادعاهای ضد ایرانی رئیس موساد
کد خبر: 27966

تکرار ادعاهای ضد ایرانی رئیس موساد

رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به تکرار تهدیدها و لفاظی های جدیدی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش خودکارنیوز به نقل  از رسانه های فلسطینی، «دیوید بارنیا» روز یکشنبه مدعی شد ایران قصد داشت علاوه بر هواپیماهای بدون سرنشین، موشک های کوتاه و میانبرد به روسیه بفروشد که جلوی این قرارداد گرفته شد.

وی اضافه کرد: ایران قصد دارد سلاح های مختلفی را به روسیه بفروشد که با این اقدام نیز مقابله خواهد شد.

بارنیا با اعلام نگرانی اسرائیل از فروش سلاح های روسی به ایران در سایه همکاری نظامی تهران و مسکو گفت: این موضوع، امنیت و شاید حتی موجودیت ما را با خطر حتمی روبه‌رو کند.

رئیس موساد مدعی شد که در سال جاری با همکاری دوستان اسرائیلی، ۲۷ حمله ایران به یهودیان و اسرائیلی ها در سراسر جهان خنثی شده است.

بارنیا اضافه کرد: ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می دهیم.

وی مدعی شد که تیم های مختلف وابسته به ایران که سلاح ها و اهداف مختلفی داشتند، در مناطق مختلف جهان از اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی تا آسیای دور بازداشت شدند.

این لفاظی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی تکرار شده است که رژیم صهیونیستی هم اکنون با بحران‌های عمیقی روبه‌رو است که باعث شکاف و دو دستگی در سطح رهبری و توده صهیونیست‌ها شده است. این گسست و دو دستگی وارد لایه‌های مختلف رژیم صهیونیستی به ویژه ارتش شده و موجب آغاز فرار سرمایه ها، کاهش اعتباری اقتصادی، فرار متخصصان و مهاجرت معکوس "اسرائیلی ها" شده است.

دیدگاه تان را بنویسید