راهپیمایی ۱۳ آبان امسال هشداری به آمریکاست
کد خبر: 28860

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال هشداری به آمریکاست

رئیس ستاد مرکزی یوم الله ۱۳ آبان گفت: با توجه به پیروزی‌های جبهه مقاومت در فلسطین اشغالی، مراسم ۱۳ آبان امسال، همراه با راهپیمایی از میدان فلسطین تا لانه جاسوسی سابق رژیم آمریکا خواهد بود.

به گزارش  خودکارنیوز ،  سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه، ۹ آبان‌ماه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های این روز، گفت: خدا را شاکر هستیم که پیروزی‌های درخشنده مسلمان را رقم زد. به روح همه شهدا به ویژه شهدای ملت فلسطین و همه مجاهدان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
راهپیمایی ۱۳ آبان امسال هشداری به آمریکاست
وی افزود: خدا را شاکر هستیم که آمریکا را به دام انداخت. ما چگونه می‌توانستیم چهره واقعی آمریکا را به دنیا بشناسانیم و یا به چه نحو می‌توانستیم ملت‌ها را به واکنش علیه آمریکا واداریم.
سردار نقدی، ضمن اشاره به جنایت‌های صورت گرفته در غزه، گفت: سال گذشته رهبران غربی آن‌قدر خود را دل نازک نشان دادند که به خاطر فوت یک خانم در سالن ارشاد نیروی انتظامی دنیا را به عزاخانه تبدیل کردند، ولی در برابر کشتار مردم غزه رقص و پایکوبی به راه انداختند.
وی ادامه داد: اگر ما ۲۵ سال شبانه‌روز جهاد تبیین می‌کردیم تا جنایت‌های آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها را اشکار کنیم نمی‌توانستیم، ولی در ماجرای غزه عمق این جنایت‌ها آشکار شد. آمریکایی‌ها با حمله به بیمارستان قندوز در افغانستان صد‌ها زن و مرد را کشتند و در غزه هم همین اتفاق افتاد.
سردار نقدی، گفت: آمریکایی‌ها پیش از این نیز جنایت کم نداشتند و در همه جای دنیا همچون ویتنام رد پای جنایت‌های آن‌ها وجود دارد.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه، بیان کرد: آمریکا امروز بشریت را علیه خود بسیج کرده و جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار را به دست خود شکل داده است و این جبهه جهانی مقاومت در برابر استکبار از میان آن‌ها متولد شد.
وی در ادامه با بیان اینکه از عطر خون شهدای شهید در غزه بوی ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف می‌رسد، افزود: رژیم صهیونسیتی پس از هر جنگی سرزمین‌های فلسطینی را غصب کرده و این دوره، دوره اول نیست، ولی در دوره دوم شاهد شکست این رژیم ذر جنگ‌های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه هستیم طوری که پرچم تسلیم را بالا برده است و عملیات طوفان الاقصی دوره سومی است که از همان روز اول صهیونیست‌ها شکست خوردند.
سردار نقدی اظهار کرد: آمریکا در روز دوم عملیات طوفان الاقصی با مشاهده شکست رژیم صهیونسیتی مستقیم وارد شد و فرماندهی اتاق جنگ را در دست گرفت و دست به کشتار زنان و کودکان زد.
وی ادامه داد: جز حقارت و شکست چیزی بیشتر نصیب آمریکایی‌ها نخواهد شد و آن‌ها در قساوت و جنایت روی هیتلر را سفید کرده‌اند. اگر هیلتر و چنگیز مغول و قیصر این جنایتکاران با کشتار سربازان پیروزی در عرصه جنگ را به دست می‌آوردند، ولی امروز صهیونیست‌ها با کشتار زنان و کودکان به دنبال پیروزی هستند، ولی صهیونیست‌ها در این ۲۲ روز هیچ پیروزی به دست نیاورده‌اند. البته آن‌ها هم در جبهه فرهنگی، اخلاقی و نظامی شکست خورده‌اند و هم تمام امکانات خود را از دست داده‌اند.
وی بیان کرد: اگر غربی‌ها راست می‌گویند ارتش صهیونیستی ارتش قوی است حمایت‌های خود را از این رژیم متوقف کنند تا مشاهده کنیم که به تنهایی چه خواهد کرد. ۱۳ آبان امسال با عملیات طوفان الاقصی همزمان شده و امسال حال و هوای متفاوتی داریم و ملت ایران به ملت خط‌شکن تبدیل خواهند شد.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان‌ماه با اشاره به برنامه‌های امسال این روز، اظهار کرد: برنامه ما شامل تجمع و راهپیمایی در سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح ۱۳ آبان آغاز می‌شود. این برنامه در تهران از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین آغاز و تا مقابل لانه جاسوسی ادامه خواهد داشت.
وی افزود: نظم نو جهانی با نسل آرمانی شعار محوری امسال برای راهپیمایی ۱۳ آبان ماه است.
سردار نقدی بیان کرد: امسال یک اتفاق جدیدی در ۱۳ آبان ماه خواهد داشت که شکایت مردم از جنایت آمریکا در ۲۸ مرداد سال ۳۲ است که ۲۵ سال استقلال ملت ایران را سلب کرد و از کاروان علم و پیشرفت دنیا عقب انداخت.
وی ادامه داد: البته جای این داشت که ما زودتر از این اقدام می‌کردیم، ولی فرصت مغتنم است که ما شکایت ملت ایران از رژیم مستبد آمریکا را ثبت و در مراجع حقوقی جهان پیگیری کنیم.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه در پاسخ به سوالی درباره سخنرانان مراسم امسال، بیان کرد: در تمام کشور شخصیت‌های برجسته ملی حضور پیدا می‌کنند و در تهران نیز محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم یوم الله ۱۳ آبان‌ماه است.
سردار نقدی در پاسخ به سوالی درباره شکایت تنظیم شده علیه آمریکا، تصریح کرد: متن این شکایت توسط حقوقدان مومن مطرح و اسناد آن‌ها جمع آوری شده است. متن خلاصه شکایت نامه در محل نماز جمعه این هفته تهران و راهپیمایی‌های ۱۳ آبان ماه قرار داده شده است و مردم می‌توانند نام خود را در فرم‌های قرار داده شده در روی میز‌ها اسامی خود را به عنوان شاکی ثبت کنند.
وی ادامه داد: این شکایت‌نامه‌ها هم به مراجع حقوقی داخلی و هم به مراجع بین المللی داده می‌شود تا با قوت و قدرت بیشتری پیگیری شود و تمام مراحل آن به استحضار مردم می‌رسد.
رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه، گفت: در مسیر راهپیمایی غرفه‌هایی ایجاد شده تا هم جنایت‌های آمریکا بیان شده و هم برنامه‌های فرهنگی روشنگرایانه اجرا خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید