دادستان ایذه جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی را تشریح کرد
کد خبر: 24743

دادستان ایذه جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی را تشریح کرد

دادستان ایذه جزئیات ماجرای منجر به شهادت مامور نیروی انتظامی در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خودکارنیوز، یار محمد رسالتی در این خصوص گفت: عصر دیروز فردی به وسیله یک خودرو در یکی از مبادی ورودی شهرستان با سرعت و به صورت عمدی به نیروهای مستقر در ایست بازرسی برخورد کرد که یکی از ماموران به‌نام سروان "محمد قنبری" درصحنه به شهادت رسید.

دادستان ایذه افزود: فرد مهاجم سپس با دور زدن و برخورد با یکی از سربازان وظیفه، موجب ایراد صدمات بدنی به وی شد.

به گفته رسالتی، پس از تیراندازی توسط ماموران، مهاجم زخمی شد که بعد از اعزام به بیمارستان، وی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

دادستان ایذه یادآورشد: حال سربازی که خودروی متهم با او برخورد کرده مساعد است.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه انتشار شایعه که موجب ایجاد بی‌نظمی در منطقه شود، افزود: اخبار تکمیلی متعاقبا از سوی مراجع قضایی اعلام می‌شود.

پیش از این نیز، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در توضیحاتی بیان داشت: هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم "کیان پیر فلک" نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ حجت الله سفید پوست در ادامه بیان داشت: در یکی از ایستگاهای تامین امنیت عمومی یک نفر دارای هویت معلوم با خودروی سواری "تیبا " به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان "محمد قنبری" بر اثر برخورد تعمدی به شهادت رسید.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان خوزستان، با اقدام به موقع کارکنان مستقر در صحنه، فرد مهاجم بر اثر اصابت تیر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت شد.

دیدگاه تان را بنویسید