حکم قصاص قاتل دو شهید امنیت در بندر دیلم اجرا شد
کد خبر: 24980

حکم قصاص قاتل دو شهید امنیت در بندر دیلم اجرا شد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی دو نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی بخش امام حسن این بندر امروز در پارک ساحلی این شهر اجرا شد.

به گزارش خودکارنیوز، محمدامین خلیجی روز یکشنبه اعلام کرد: پرسنل مدافع امنیت فراجا سال گذشته در درگیری با یک فرد شرور و مسلح در بخش امام حسن شهرستان دیلم به درجه رفیع شهادت نائل شده بودند.

وی افزود: حکم اعدام این شرور با حضور اولیای دم ، نیروهای امنیتی ، نظامی و قضائی و بدون هیچ گونه حواشی به مرحله اجرا درآمد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم تصریح کرد: در این حادثه که نهم فروردین سال ۱۴۰۱ رخ داد، ستوان سید نوید موسوی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود و ستوان یکم انتظامی جلیل دازه به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که با وجود تلاش کادر درمان برای مداوا، ۱۲ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیش از این و به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، در ساعت ۲۱ نهم فروردین ۱۴۰۱ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی براینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک درخیابانی در سطح شهر امام حسن شهرستان دیلم پارک شده است، گشت کلانتری این بخش برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سردار حیدر سوسنی تصریح کرد: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، سارق مسلح با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران تیراندازی کرده و با استفاده از تاریکی شب متواری می شود که تلاش های پلیس برای دستگیری عامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: باتوجه به اشراف اطلاعاتی یگان های پلیس، هویت قاتل که به طور مکرر محل اختفای خود را تغییر می داد ، شناسایی شد.

سوسنی یادآور شد: یگان های عملیاتی پلیس در اقدامات اطلاعاتی محل دقیق اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

او با بیان اینکه متهم حین دستگیری مقاومت کرده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کرد، گفت: با تیراندازی پلیس، متهم مجروح و مجبور به تسلیم شد.

دیدگاه تان را بنویسید