مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در بندرانزلی
کد خبر: 25494

مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در بندرانزلی

‌فرمانده انتظامی بندرانزلی از مسمومیت ۴ مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر از عاملان این حادثه دستگیر شدند.

به گزارش خودکارنیوز، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انتقال 4 نفر مسموم به بیمارستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که 4 مسافر به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان مسمومیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به شناسایی 4 نفر از متهمان این پرونده، گفت: در این خصوص یک مرد 47 ساله و یک خانم 44 ساله که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی کرده بودند، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از کشف 6 هزار و 500 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و 463 بطری مشروبات الکلی خارجی تقلبی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده خبر داد و بیان داشت: دستگیری 2 متهم دیگر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه حال عمومی افراد مسموم شده مساعد گزارش شده است، تصریح کرد: این افراد به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

دیدگاه تان را بنویسید