عاملان حمله به مامور راهور دستگیر شدند
کد خبر: 26389

عاملان حمله به مامور راهور دستگیر شدند

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ متهمی که در زیر پل کالج به مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله ور شده بودند، خبر داد.

به گزارش خودکارنیوز، سرگرد محمد زیدی اظهار داشت: در اواسط تیرماه امسال، راکب و ترک نشین متخلف یک دستگاه موتور سیکلت ضمن داشتن سرعت غیرمجاز و تردد خلاف جهت بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی در حال عبور از سطح خیابان "انقلاب" تهران حد فاصل میدان انقلاب تا پل کالج بودند که پس از توقف توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد متخلف هیچ گونه توجهی به تذکر پلیس نکرده و با تذکرات بعدی، به سمت مأموران وظیفه شناس پلیس راهور با سلاح سرد قمه حمله ور و ضمن ضرب مأمور پلیس راهور تهران بلافاصله از محل وقوع جرم متواری می‌شوند.به محض وصول این خبر بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از مأموران مجرب مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و در همین راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی و پایش دوربین‌های مداربسته محل، هویت هر دو متهم و ضارب این پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه شأن دستگیر شدند.

 

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به اینکه وسیله نقلیه متهمان به پارکینگ منتقل شد گفت: پس از تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه صیانت از حقوق پرسنل خدوم پلیس از دستورات اکید فرمانده فراجا است، افزود: اعتقاد و باور سردار رادان همواره بر این است که در صیانت از شخصیت، کرامت و حق و حقوق مجموعه پلیس لحظه‌ای درنگ نکنیم، بنابراین اجازه نمی‌دهیم به ساحت مقدس سبزپوشان خدوم فراجا در هر جایگاه و مقامی توهین و تعدی شود.

دیدگاه تان را بنویسید