زورگیران خشن پسری جوان را کشتند و موبایلش را سرقت کردند
کد خبر: 27885

زورگیران خشن پسری جوان را کشتند و موبایلش را سرقت کردند

مقاومت پسر جوان در برابر سارقان موبایل به مرگ او منجر شد. اکنون تحقیقات برای شناسایی سارقان جنایتکار آغاز شده است.

به گزارش خودکارنیوز، امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امورجنایی  ساعت 3 صبح پنجشنبه شانزدهم شهریور ماه  از سوی ماموران کلانتری 126 فرجام در جریان وقوع قتلی قرار گرفت که در آن یک جوان تبعه افغانستان جان خود را از دست داده بود.

مامورانی که به تلفن کشیک قتل پایتخت زنگ زدند به او گفتند: یک پسر جوان تبعه افغانستان زخمی شده و دلیل آن ضربه‌های چاقویی بوده که دو ساعت قبل به او زده شده بود. این جوان در بیمارستان به دلیل خونریزی که ناشی از شدت جراحات بوده جان خود را روی تخت بیمارستان از دست داده است.

به این ترتیب با دستور علیمردان، دوستان مقتول که او را به بیمارستان رسانده بودند، مورد تحقیق قرار گرفتند و گفتند: زمانی این حادثه رخ داد که از خانه یکی از دوستانمان بیرون آمده و به سمت خانه خودمان تهران می رفتیم. سه مرد ایرانی در خیابان جلویمان را گرفتند و ما را به شدت کتک زدند و  فقط چون دوست کشته شده‌‌مان گوشی داشت یکی از آنها می‌خواست به زور موبایل را بگیرد اما دوستمان مقاومت کرد که نتیجه‌اش ضربه‌های چاقویی بود که به او زده شد، پس از آن هم هر سه نفر که به ما حمله کرده بودند فرار کردند.

به گفته دوستان مقتول آنها با کمک مردم توانستند اورژانس را خبر کنند. سپس تیمی از امدادگران در محل حاضر شدند و او را به بیمارستان بردند؛ اما فوت کرد.

پس از آن بود که بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و شروع تحقیقات جنایی برای دستگیری سارقان جنایتکار را صادر کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید