تاکید ائمه جمعه سراسر کشور بر محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه
کد خبر: 28769

تاکید ائمه جمعه سراسر کشور بر محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه

ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه به ایراد خطبه‌های نماز جمعه پرداختند که به برخی از سخنان آنان اشاره می‌شود.

سردبیری استان‌ها: ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه به ایراد خطبه‌های نماز جمعه پرداختند، خطبه‌هایی که یک‌صدا جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه را محکوم می‌کرد؛ در ادامه به برخی از سخنان آنان اشاره می‌شود.

 

 

تهران| حجت‌الاسلام صدیقی: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت یک امر مشروع و مقبول است

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته(28 مهر 1402) در سخنانی، گفت: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت و تربیت‌شدگان مکتب حاج قاسم در این مرحله یک امر مشروع و مقبول هم در صحنه بین‌الملل و هم نزد وجدان‌های عمومی بلامانع است.

وی اظهار کرد: اما اهمیت این حماسه و این عملیات جانانه و زندگی‌ساز جبهه مقاومت و امیدآفرینی که واقع شد و نشانه‌های قطعی از نصرت الهی در این عملیات طوفان الاقصی به نظر می‌رسد، اگر ما واقعیت آنجا را درست تصور بکنیم، آن وقت معلوم می‌شود ایثار و نصرت الهی چگونه با مددهای غیبی انسان را از موانعی که به طور عادی نمی‌توان از این موانع عبور کرد، با یاری خدا می‌شود هر مانع فولادین را آب و از آن عبور کرد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، ادامه داد: با همه تجهیزات روز دنیا که داشتند و حمایت‌های دولت‌های غربی در یک همچون شرایطی هم دیوار حائل نفوذناپذیر و هم امکانات اطلاعاتی که دارند ناگهان صهیونیست‌ها در خواب بودند، صهیونیست‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که هزاران رزمنده ماهر کارآزموده، برق‌آسا از این موانع عبور کنند، به مردم عادی و زنان و کودکان هم کاری نداشته باشند و پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها را در هم کوبیدند و ۱۵۰۰ نظامی را به هلاکت رساندند و عجیب این است که در عملیات طوفان الاقصی بتوانند به پایگاه‌های نظامی ضربه وارد کنند و چتربازها در نقاط حساس وارد شوند و عملیات بکنند و بعد هم به لطف خدا سالم و با اسرای فراوان به غزه برگردند.

 

قم| آیت‌الله سعیدی: جهان به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

آیت‌الله سعیدی، امام جمعه قم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نیز گفت: در این ایام مقامات جنایتکار آمریکایی و اروپایی با ورود خود به سرزمین‌های اشغالی و کمک‌های همه جانبه خود دست رژیم صهیونیستی را در جنایات کم سابقه باز گذاشتند و با وجود تمام از ذات گرگ صفت صهیونیست رونمایی کردند.

وی تصریح کرد: اسرائیلی‌ها با کشتار مردم غزه می‌خواهند اراده مردم غزه را تضعیف کنند و قوای آنان را تحلیل ببرند اما مردم غزه با اعتماد به وعده خداوند متعال به مقاومت خود ادامه می‌دهند و صهیونیست‌ها و حامیان خائن آنان بدانند که به زودی جهان شاهد یک شکست بزرگ و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

 امام جمعه قم ادامه داد: مواجهه ضعیف سران دولت‌های اسلامی و تاخیر سئوال برانگیزه آنان در تشکیل اجلاس سازمان همکاری‌های اسلامی و بیانیه‌های کم اثر موجب جرأت رژیم صهیونیستی شده است درحالی که امروز همه نقاط جهان شعار محوری مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

 

 

آذربایجان شرقی| امام جمعه موقت تبریز: شکست و زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل‌هیدجی، امام جمعه موقت تبریز نیز امروز در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه تبریز اظهار داشت: اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان دهنده افول سلطه‌گران است که با بیداری امت‌های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

امام جمعه موقت تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

 

 

خراسان رضوی| آیت‌الله علم‌الهدی: آمریکایی‌ها مسؤول اصلی جنایت بیمارستان المعمرانی غزه هستند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دولت آمریکا را عامل و مسؤول اصلی همه جریانات فلسطین و جنایات اخیر غزه دانست و اظهار کرد: آن‌چه زمامداران مسلمان دنیا باید به آن توجه کنند، این است که آدمکش و جانی اصلی در جنایات غزه، نه رژیم اسرائیل بلکه دولت آمریکاست. آمریکایی‌ها عامل و مسئول اصلی جنایت بیمارستان المعمرانی غزه هستند و اکنون هم ناوهای خود را به ساحل اسرائیل رسانده‌اند تا اگر جریان جنگ تغییر کرد، آن‌ها هم وارد جنگ شوند که اگر چنین شود، گروه‌های مقاومت هم بیکار نخواهند نشست.

وی تأکید کرد: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان‌الاقصی به‌صراحت اذعان کرد که ما نه‌تنها شکست خوردیم بلکه در دنیا مفتضح شدیم. این به برکت تعاملات دیپلماتیک ایران قهرمان است که در کنار فلسطین قهرمان ایستاده و در همه جنبه‌ها پای‌کار است تا اسرائیل ذلیل را از بین ببرد.

 

اصفهان| حجت‌الاسلام محمودی: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه این روزها شاهد جنایات بسیار فجیع رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌پناه غزه هستیم، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با استفاده از تجهیزات و سلاح‌های نامتعارف نسل‌کشی را علیه مردم غزه آغاز و حدود ۴ هزار نفر را شهید و ۱۳ هزار نفر را مجروح کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت و خسارات جبران‌ناپذیری به آنان وارد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا هرکاری که سازمان‌های مدعی حقوق بشر انجام بدهند را وتو می‌کند، تاکید کرد: امروز لازم است همه ملت‌های جهان زمینه محاکمه رژیم غاصب را در دادگاه‌های بین‌ المللی فراهم کنند.

 

خراسان شمالی| حجت‌الاسلام نوری: سازمان ملل به سازمان توجیه جنایت قدرت‌های استکباری تبدیل شده است

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی نیز بیان کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین موضوعی است که ای روزها دل مردم را به درد آورده است؛ نظام‌های استکباری به هیچ یک از موضوعات انسانی پایبند نیستند.

وی گفت: آنها نه دین دارند و نه وجدانی دارند که بخواهند از کشتار مردم به درد آیند؛ دم از حقوق بشر می‌زنند اما کودکان را می‌کشند، سازمان ملل، سازمان ملل و مردم نیست بلکه به سازمان توجیه جنایت قدرت‌های استکباری تبدیل شده است؛ این سازمان برای آن‌ها بهانه ایجاد می‌کند تا با قوانین دست نوشته خود هر جنایتی که می‌خواهند انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی اظهار داشت: تا امروز انواع سلاح‌های ممنوعه به این رژیم داده شده تا با این محموله‌ها هزاران نفر را به بدترین شیوه بکشند؛ این شورای امنیت برای امنیت دنیا نیست بلکه برای امنیت قدرت‌های زورگوی دنیا است، این شورا برای ایجاد فساد است.

 

خراسان جنوبی| حجت الاسلام مختاری: چهره‌های سرشناس با سکوت خود شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی هستند

حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی، نیز امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ظلم، تعدی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: سازمان ملل و مجامع حقوق بشری نیز در مقابل این جنایتکاران سکوت مرگباری دارند که نشان می‌هد همه این سازمان‌ها برای سلطه‌گری مستکبران است.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه برخی از چهره‌های سرشناس هنری، دینی، سیاسی و غیره نیز سکوت کردند، افزود: این‌ها که در اغتشاشات سال گذشته و اوکراین داد و بیداد کردند، اکنون با سکوت خود باید بدانند شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی هستند.

 

فارس| آیت‌الله دژکام: امکان شرایط تبلیغ مساوی برای نامزدهای انتخابات فراهم شود

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به نظام انتخابات در جمهوری اسلامی و در پیش بودن انتخابات مجلس ‌در پایان سال جاری، خاطرنشان کرد: مسلما اجرای سیاست‌ها و قوانین انتخاباتی باید منجر به برقراری عدالت شود. سیاست‌های کلی انتخابات نیز توسط رهبرانقلاب در 18 ماده ابلاغ شده و ایشان چارچوبی کلی تعیین کرده‌اند که با اجرای دقیق آن، انتخاباتی عادلانه برگزار خواهد شد.

آیت‌الله دژکام به نقش ارزش‌های اسلامی در تعیین این سیاست‌‌ها اشاره و اضافه کرد: رهبری در بند نخست این سیاست‌ها در رابطه با حوزه‌های انتخاباتی اعلام کردند که بر مبنای جمعیت، این مهم مشخص شود. اگرچه سیاست ابلاغ شده اما هنوز برخی از شهرها باید نوع تقسیم بندی را تغییر دهند و تعداد نمایندگان آنها اضافه شود.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: باید امکان تبلیغ مساوی برای کاندیداها فراهم شود. رهبری نیز بر مشخص شدن منابع مجاز و حدود هزینه کرد افراد در انتخابات تاکید دارند تا موجب نشود که کسانی که تمکن مالی بیشتری دارند، تخلف کنند.

 

کرمان| امام جمعه رفسنجان: رژیم صهیونیستی می‌خواهد با نسل‌کشی خودش را نجات دهد

حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان نیز بیان داشت: در عملیات طوفان‌الاقصی چهار رکن اساسی رژیم صهیونیستی از جمله سیاسی، امنیتی، دفاعی و اقتصادی مختل شد.

وی ادامه داد: این همه آمریکا هزینه کرد و گنبد آهنین ایجاد کردند که موشک‌ها از هوا بر سر اسرائیلی‌ها فرود نیاید، دیدند گنبد آهنین مختل و امکانات امنیتی‌شان ناکارآمد شد و دیوار حائل با آن سیستم هشداردهنده‌ای که ایجاد کرده بودند، خراب شد و از زیر زمین رفتند ماشین و امکانات بردند و بیش از هزار نیروی رزمنده را وارد اراضی اشغالی کردند و تا ۲۲ آبادی و شهرک‌ را تصرف کردند و تا نزدیکی‌های ظهر تل‌آویو باخبر نشد.

 

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی می‌خواهد با نسل‌کشی خودش را نجات دهد، گفت: آنان نمی‌دانند اگر یک کودک غزه‌ای هم زنده بماند و این کودک را مادرش در زنبیلی بگذارد و از دست صهیونیست‌ها نجات دهد خداوند او را بزرگ خواهد کرد و طومار اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

 

کردستان| امام جمعه سنندج: خوی درندگی رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی نمایان‌تر شد

 ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج نیز تشریح کرد: جنایت بی‌سابقه اسرائیل در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد، در تاریخ برای همیشه ثبت می رسد و مظلومیت مسلمان فلسطینی فریاد بلندی برای از بین رفتن و نابودی کامل اسرائیل خواهد شد.

 وی با عنوان اینکه بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان و بعد از آن مسجد نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیست بویی از انسانیت نبرده است گفت: جنایات اخیر و حمله به بیمارستان در غزه نشان داد که خلق و خوی اسرائیل از هر حیوان درنده‌ای درنده‌تر است.

 

 

لرستان| حجت‌الاسلام شاهرخی: موظف به نشان دادن قطعه درخشان تاریخ پرافتخار لرستان هستیم

حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، امام جمعه خرم‌آباد نیز با اشاره به در پیش بودن کنگره بزرگ ۶۵۵۵ شهید لرستان، اظهار کرد: این آئین بزرگ پس از ۳ سال تلاش شبانه‌روزی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره در ۶ آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه همه ما موظف به نشان دادن قطعه درخشان تاریخ پرافتخار لرستان به شیوه‌های گوناگون هستیم، افزود: مبارزات مردم لرستان در قبل و بعد پیروزی انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس و مقاومت عموم خانواده‌های استان در برابر بمباران‌های رژیم بعث و رشادت رزمندگان در تیپ و لشکرهای مختلف در این کنگره از طرق مختلف چون یادواره، اجلاسیه، همایش، ساخت فیلم، مستند و غیره تبیین شده است.

 

آذربایجان غربی| جنایات رژیم صهیونیستی نابودی این غده سرطانی را نزدیک‌تر کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه نیز توضیح داد: امروز وظیفه اصلی دولت ها و کشورهای اسلامی حمایت صریح از فلسطین است و سکوت در این زمینه موجب پیشروی بیش از پیش این رژیم متجاوز خواهد شد.

وی گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه از این رژیم حمایت کرده و شاهد این هستیم رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل می‌رود و می‌گوید ما تا آخر در کنار اسرائیل هستیم.

قریشی گفت: امروز جوامع بین المللی و سازمان ملل در مقابل این جنایات صهیونیست ها ساکت هستند و می‌بینیم که حتی یک بیانیه نیز در محکومیت این جنایات از طرف این جوامع صادر نمی‌شود.

وی در پایان گفت: این خون های به ناحق ریخته شده در غزه اضمحلال هرچه سریعتر رژیم غاصب صهیونیستی را رقم خواهد زد.

 

 

البرز| آیت الله همدانی: سازمان ملل از ابتدای تأسیس در اختیار سران قدرت بوده است

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج نیز با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل سگ تعلیم دیده آمریکاست و امروز نیز همه این جنایات را با چراغ سبز آمریکا انجام می‌دهد. همانطور که خداوند متعال در قرآن مجید وعده داده است این قوم یهود قوم وابسته‌ای هستند که همیشه باید زیر سایه یک نفر زندگی کنند. امروز هم حیات این رژیم غاصب به کمک‌های شیطان بزرگ یعنی آمریکا گره خورده است.

حسینی همدانی تاکید کرد: محور ظلم و شرارت می‌داند که حتی حضور آمریکا هم نمی‌تواند در این آبروریزی بزرگ به آنها کمک کند و امروز دست خداوند متعال در شکست سنگین رژیم صهیونیستی به خوبی قابل مشاهده است و این عملیات یک نصرت بزرگ الهی است.

وی گفت: سازمان ملل از ابتدای تأسیس تاکنون در خدمت قدرت‌های ظالم بوده و حقوق بشر را در طول تاریخ پایمال کرده است امروز هم در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات این رژیم کودک کش سکوت پیشه کرده است. وقایع اخیر غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر نشان داد امروز سازمان ملل مایه ننگ بشریت است.

 

بوشهر| حجت الاسلام هاشمی نژاد: چرا مشکل آب عسلویه حل نمی‌شود؟

 حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه عسلویه نیز بیان کرد: ما در عسلویه آب درست و سالم نداریم؛ وزیر نفت در جلسه شهریور سال ۱۴۰۱ به من گفتند مشکل آب عسلویه حل می‌شود. این تأسیسات عظیم چرا مسؤولیت‌های اجتماعی خود را انجام نمی‌دهند؟

وی ادامه داد: می‌گویند سازمان بازرسی اجازه نمی‌دهد به حوزه علمیه کمک کنیم؛ برای آب مردم که سازمان بازرسی مانع نمی‌شود. چرا فرمانداران جنوب استان در نشست شورای راهبردی شرکت نکردند؟ چون شورای راهبردی فقط حرف می‌زند و عمل نمی‌کند.

 

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مسؤولی پشت تریبون می‌گوید هزینه و اعتبار هست ولی مجری نیست، برای یک کاری که یک میلیارد هزینه نیاز است، ۱۰۰ میلیون می‌دهند این چه اعتباری است؟

چهارمحال و بختیاری| حجت‌الاسلام نکونام: پایان خوشی در انتظار رژیم صهیونیستی نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد نیز اظهار داشت: حضور مردم ایران در اجتماعات دفاع از فلسطین و اعلام آمادگی برای کمک به این مردم مظلوم شعار نیست و اگر جهان اسلام دچار بی‌تابی شود هیچکس قادر نیست در برابر حرکت آن‌ها ایستادگی کند.

نکونام عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا بدانند ظلم و ستم آن‌ها نمی‌تواند ادامه داشته باشد و پایان خوشی در انتظار آن‌ها نیست بلکه با جنایاتی که مرتکب می‌شوند مانند حمله به بیمارستان چهره حقیقی‌ خود را آشکار می‌کنند.

 

 

اهواز| آیت‌الله کعبی: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است

آیت‌الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان با بیان اینکه اسرائیل پایگاه آمریکاست، گفت: علی‌رغم ارسال تسهیلات نظامی و مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی، اما نابودی این رژیم غاصب از برنامه‌های جبهه مقاومت است. ضربه اول طوفان الاقصی با حضور یک هزار و 200 نفر از مبارزان حماس کلید خورد و تمامی سدهای اسرائیل را شکست.

آیت‌الله کعبی گفت: رژیم صهیونیستی دچار بن‌بست حاکمیتی شده است و امروز بیش از 80 هزار شهرک‌نشین فرار کرده‌اند و این رژیم دچار بحرانی بی‌سابقه است. 

 

 

زنجان| آیت‌الله خاتمی: کمک به مردم غزه در شرایط کنونی ضروری است

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان نیز عنوان داشت: این جنایات هولناک که با همراهی استکبار جهانی انجام می‌شود، عواطف همه انسان‌های آزاده را جریحه دار کرد، اما از سران کشورهای مدعی اسلامی هیچ حرکتی که نشان از غیرت دینی و یا انسان‌دوستی در آن دیده شود، مشاهده نمی‌شود.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر لزوم همراهی مردم برای کمک به مردم غزه گفت: در این رابطه هر کس که امکان و توان کمک دارد نباید از مردم غزه دریغ کند، چرا که انجام کمک در شرایط فعلی لازم و ضروری است و دستگاه‌های متولی آماده دریافت کمک برای ارسال به مردم غزه هستند.

 

سمنان| حجت‌الاسلام‌ مطیعی: تداوم جنایت‌ها در غزه عواقب ناگواری برای صهیونیست‌ها خواهد داشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان نیز تشریح کرد: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر جنایت‌های خود را در غزه و علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اشغالی تشدید کرده است و تداوم این جنایت‌ها عواقب ناگواری برای آنها خواهد داشت.

وی تصریح کرد: همه مردم آزادی‌خواه جهان و ملت‌های مسلمان به عمال رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهند که تداوم این ظلم و جورها و کشتار افراد بی‌دفاع و غیرنظامی در غزه برای آنها هزینه‌های زیادی خواهد داشت.

 

امام جمعه سمنان ادامه داد: رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به قطع آب، برق‌ گاز و شریان‌های حیاتی در غزه اقدام کرده است که این جنایت‌های غیرانسانی بی‌‌پاسخ نخواهد ماند و برای آنها نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت.

 

سیستان و بلوچستان| آیت‌الله محامی: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند شکست مفتضحانه آن‌ها را پوشش دهد

آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه زاهدان نیز گفت: اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در جنایات علیه مردم و زنان فلسطینی نمی‌تواند شکست مفتضحانه آن‌ها را پوشش بدهد و نشان از قدرتمندی این رژیم غاصب نیست.

وی ادامه داد: ملت مظلوم فلسطین دهه‌های مختلف تحت ظلم و ستم این رژیم غاصب بوده‌اند و از خانه‌هایشان آواره و سرزمینشان غصب شده و اکنون که دست به مقاومت می‌زنند بوق‌های استکباری شروع به تبلیغ بر علیه آن‌ها کرده و تلاش می‌کنند اگر در جبهه نظامی نتوانسته‌اند دست برتر را داشته باشند در جبهه تبلیغاتی دست برتر را داشته باشند.

 

قزوین| آیت الله عابدینی: «کودک‌کشی» شیوه مستکبران است

 آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین نیز بیان داشت: آه مظلومان آتش به جان صهیونیست ها خواهد انداخت که آنها را به نابودی می کشاند، کودک کشی از زمان فرعون به راه افتاد، یزید حضرت علی اصغر (ع) را به بیرحمانه به شهادت رساند و این کودک‌کشی شیوه مستکبران است. خدای متعال آه این مظلومان را شعله های آتش جهنمی می کند که هم در دنیا و هم در آخرت دودمان آنها را به آتش می‌کشد.

وی با اشاره به سفر بایدن به سرزمین های اشغالی گفت: شاید برخی ها گمان کنند که بایدن آمده تا به آنها روحیه بدهد اما حقیقتش این بود که به آن دیوانه یعنی نتانیاهو بگوید دست از دیوانگی بردار و این مسیر را ادامه نده و از جنگ زمین او را منصرف کرد چرا که می دانست اگر جلوتر برود کار برایشان سخت می شود.

 

کرمانشاه| حجت الاسلام غفوری: شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه نیز گفت: این روزها روزهای بزرگی برای عالم اسلام است که رسوایی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را در پی دارد، این روزها قلب همه ما جریحه‌دار است، زیرا بدترین جنایات را شاهد هستیم، اما باید بدانیم سنت الهی این است که در دل چنین وقایعی حوادث عظیمی برای ریشه‌کنی دشمن رقم‌زده است و خون‌های این مظلومین نوید نابودی اسرائیل جنایتکار در همین دوران ما و نابودی قطعی آمریکای جنایتکار را به ما می‌دهد و ما به فضل خدا و با عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

 

کهگیلویه و بویراحمد| حجت الاسلام حیدرخواه: تلاش‌های دیپلماتیک دولت و وزیر امور خارجه تشکر می‌کنم

حجت الاسلام حیدرخواه امام جمعه قلعه رئیسی نیز خاطرنشان کرد: راهبرد صهیونیزم و استکبار از همان روز اول شعار از نیل تا فرات بود و امروز ملت های مسلمان از نیل تا فرات همه مدیون فلسطینیان مظلوم هستند که با دست خالی اما با دعا و دلگرمی مومنان ومعتقدان به مقاومت در مقابل ارتشی که ادعای اراده شکست ناپذیری دارد ایستادند و کار را به جایی کشیدند که امروز صهیونیزم خود در حضار دیوارهای بتنی زندان و محدود کردند.

حیدرخواه با تقدیر از تلاش وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: در همین جا لازم میدانم از تلاش های دیپلماتیک دولت و وزیر امور خارجه تشکر کنم که واقعا در این چند روز هوشمندانه موضع گرفتند و تلاش زیادی برای هماهنگی بین جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی کردند و مهمترین وظیفه ما مردم و ملتها ما همچنان باید در میدان باشیم و تنفر خودمان و انزجار خودمان را از این اقدامات نشان دهیم باید رژیم غاصب را در دنیا رسوا کنیم .همه دنیا باید بدانند که این رژیم نامشروع است غاصب است کودک کش است و بزرگترین رژیم نژادپرست عصر حاضر است.

 

گلستان| آیت الله نورمفیدی: اگر رژیم وارد غزه شود، اسرائیلی دیگر وجود نخواهد داشت

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان با بیان این که طوفان الاقصی هیمنه نظامی و اطلاعاتی صهیونیست و آمریکا را شکست داد، گفت: این امر برنامه ریزی دقیق نیروهای مقاومت را نشان می دهد زیرا هیچکس تا لحظه آخر از آن مطلع نشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: اسرائیل‌ها تهدید کرده بودند هنگامی که وارد غزه شوند، شکل خاورمیانه عوض شود اما با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو شدند.

وی ادامه داد: اگر آن ها زمینی وارد غزه شوند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و نیروهای حماس با تمام قدرت ایستادگی کرده و ریشه آن‌ها را خواهند خشکاند.

 

مازندران| آیت‌الله لائینی: آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌ها است

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه «بایدن» حرکت می‌کند تا حمایت خود را از شیطان بزرگ جهانی اعلام کند، اظهار کرد: آمدن بایدن به فلسطین اشغالی نشان داد آمریکا هدایت‌کننده اصلی رژیم صهیونیستی و این جنایت‌ها است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه دژخیمان صهیونیست بدانند خدا جای حق نشسته است، افزود: آه مظلومان غزه حکومت ظالمانه آنان را به زودی ریشه‌کن خواهد کرد.

 

 

مرکزی| حجت الاسلام رحیمی: آمریکا و اسرائیل مسؤول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند

حجت الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ساوه نیز تاکید کرد: سفر اخیر مقامات آمریکایی به مناطق اشغالی نشان می‌دهد این آمریکا عملا کنترل دولت متزلزل اسرائیل را به دست گرفته تا با کمترین هزینه آنها را از این باتلاق نجات دهد.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل مسؤول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، چنانچه بمباران غزه فوراً متوقف نشود، هر زمان ممکن است یک یا چند گروه دیگر خط مقاومت وارد میدانِ نبرد شوند و در هر کشوری علیه منافع اسرائیل یا آمریکا حادثه امنیتی رخ دهد.

 

 

هرمزگان| حجت الاسلام درویشی: ملت‌های مسلمان نباید نسبت به سرنوشت فلسطین بی‌تفاوت باشند

حجت الاسلام قنبر درویشی، امام جمعه موقت بندرعباس حمله وحشیانه به بیمارستان و کشتن این شمار کودک و زن بی دفاع را در تاریخ بی مانند دانست و عنوان کرد: امروز تقویت جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است و ملت های مسلمان نباید نسبت به سرنوشت فلسطین بی تفاوت باشند بلکه باید بدانند که اگر صهیونیست ها فرصت پیدا کنند، به سراغ آنها نیز خواهند رفت.

وی طوفان الاقصی و موج وسیع محکومیت‌های مردمی را از نشانه های ظهور دانست و تصریح کرد: از مردم دنیا می‌خواهیم که تمام قد به پا خیزند و علیه این حرکت‌های ضد انسانی قیام کنند.

دیدگاه تان را بنویسید