ثبت نام بیش از ۶۰ هزار متقاضی تشرف به عتبات در آبان
کد خبر: 28927

ثبت نام بیش از ۶۰ هزار متقاضی تشرف به عتبات در آبان

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در آبان در سامانه عتبات ثبت نام کرده اند.

 حمیدرضا محمدی معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: از ۶۰ هزار متقاضی که تاکنون نام نویسی کرده اند ۲۵ درصد از اعزام هوایی و بقیه از اعزام‌های زمینی استقبال کرده اند؛ همچنین تاکنون ۳۵ هزار نفر از این تعداد اعزام شده اند.
محمدی با اشاره به اعزام‌های مهر نیز گفت: حدود ۴۴ هزار نفر در مهر نام نویسی کردند و به زیارت حرم‌های مطهر اعتاب عراق مشرف شده اند که در حقیقت شاهد افزایش تعداد متقاضیان در پاییز امسال هستیم.
وی با بیان اینکه خدمات ارائه شده به زائران بر اساس استاندارد‌های تدوین شده صورت می‌گیرد، گفت: خدماتی که شرکت‌های مجری ارایه می دهند، براساس دستورالعمل‌های تدوین شده‌ای که از قبل ابلاغ شده و با نظارت کامل سازمان انجام می‌شود؛ زائران نیز بعد از مراجعه به ایران می‌توانند نظر خود را در قالب یک نظر سنجی ارایه دهند تا در صورت نیاز سازمان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
محمدی گفت: رضایتمندی زائران مهم‌ترین اولویت ماست.
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه زائران می‌توانند از طریق کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به سفر عتبات مشرف شوند گفت: سامانه عتبات به نشانی atabat.org.ir آماده درخواست‌های نام نویسی و اعزام زائران است و به متقاضیان توصیه اکید می‌شود که از عزیمت با کاروان‌های غیرمجاز خودداری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید