عجیب ولی واقعی؛ النصر تا هفته آینده پول قرارداد رونالدو را درمی‌آورد
کد خبر: 19952

عجیب ولی واقعی؛ النصر تا هفته آینده پول قرارداد رونالدو را درمی‌آورد

پیش‌بینی می‌شود باشگاه النصر تا چند روز آینده مبلغ قرارداد ابرستاره پرتغالی را از راه فروش پیراهن وی به‌دست می‌آورد.

به گزارش خودکارنیوز، باشگاه النصر اوایل هفته، خبر انتقال رسمی رونالدو به این باشگاه را اعلام کرد و پیراهن فروشی دارنده ۵ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در ۴۸ ساعت گذشته رکورد بزرگی را در عربستان ثبت کرده است.

طبق اعلام نشریه «المیدان»، باشگاه النصر در طی ۴۸ ساعت گذشته درآمد ۱۱۲میلیون ریالی (بیش از هزار و ۱۲۰میلیارد تومان) از فروش پیراهن رونالدو داشته است.

طبق گزارش نشریه سعودی تاکنون ۲۵۰هزار پیراهن رونالدو فروخته شده و این تعداد روز به روز بیشتر می‌شود. دستمزد رونالدو در عربستان ۲۰۰میلیون یورو است که در ۴۸ ساعت گذشته سعودی‌ها با فروش پیراهن این بازیکن رقم قابل توجهی از این دستمزد را درآوردند.

رونالدو در شرایطی به این تیم عربستانی پیوست که سنگین‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال را به امضا رساند. او طی دو سال حدود ۴۰۰میلیون یورو دریافت خواهد کرد. با تبدیل این رقم سالیانه ۲۰۰میلیون یورویی به واحد پولی کشورمان، رونالدو ۹هزار میلیارد تومان دستمزد دریافت خواهد کرد.

حالا با توجه به این‌که فروش پیراهن ابرستاره پرتغالی در دو روز حدود هزار و صدوبیست میلیارد تومان به پول ایران فروش داشته است، می‌توان پیش‌بینی کرد که اگر این روند فروش در کشور عربستان وجود داشته باشد، باشگاه النصر در هفته آینده بیش از ۹هزار میلیارد را به جیب خواهد زد و به نوعی پول یک سال قرار داد رونالدو را درمی‌آورد و اگر این روند ادامه داشته باشد در چندین روز آینده پول کل مبلغ قرارداد ستاره پرتغالی را به جیب خواهد زد.

در واقع باید گفت در فوتبال حرفه‌ای و البته باشگاه‌داری حرفه‌ای می‌توان قراردادهای نجومی بست و با آینده‌نگری و حق کپی‌رایت درآمدزایی کرد. موضوعی که در فوتبال حرفه‌ای کشورمان هرگز رعایت نمی‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید