جشنواره گل در تقابل مسی و رونالدو؛ زور CR7 به ستارگان پاریس نرسید
کد خبر: 20404

جشنواره گل در تقابل مسی و رونالدو؛ زور CR۷ به ستارگان پاریس نرسید

دیدار تیم‌های ستارگان عربستان پاری سن ژرمن با برتری یاران مسی به پایان رسید.

به گزارش خودکارنیوز، دیدار تیم‌های ستارگان عربستان (ریاض) و پاری سن‌ژرمن در چارچوب دیداری دوستانه از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض با قضاوت عبدالرحمن الجاسم برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر ۴ پاری سن‌ژرمن به پایان رسید.

این دیدار یک میهان ویژه داشت. آمیتا باچان ستاره مشهور بالیوود به همراه تعدادی از نمایندگان عربستان سعودی به میدان رفت. باچان با بازیکنان هر دو تیم از جمله مسی و رونالدو دست داد. حضور این بازیگر افسانه‌ای برای طرفداران فیلم‌های هندی، شگفت‌انگیز بود.

این دیدار جذاب یک حاشیه دیگر نیز داشت، وقتی عبدالرحمن الجاسم داور عربستانی این دیدار سوت شروع این بازی را به صدا درآورد هواداران حاضر در ورزشگاه به محض اینکه توپ به کیلیان امباپه می‌رسید، او  را هو می‌کردند.

ترکیب ریاض:

محمد العویس، سلطان الغانم، علی البلیهی، ژان هیون سو، سعود عبدالحمید، لوییز گوستاوو، محمد کنو، متئوس پریرا، تالیسکا، آندره کاریو، کریستیانو رونالدو

ترکیب پاری سن ژرمن:

ناواس، حکیمی، مارکینیوش، راموس، برنات، فابرین رویز، سولر، سانچز، نیمار، مسی، امباپه

IMG_20230120_162550

لیونل مسی توانست در دقیقه ۳ روی پاس زیبای نیمار خیلی زود دروازه منتخب ریاض باز کند. پاسخ گل مسی را کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی با یک ضربه مهارنشدنی در دقیقه ۳۴ داد.

در دقیقه ۴۰ مسابقه و در حالی که کریس رونالدو و سالم الدوساری سعی داشتند از مدافعان پاری سن ژرمن عبور کنند، اشرف حکیمی مانع از عبور فوق ستاره پرتغالی شد اما داور آوانتاژ داد تا بازی ادامه پیدا کند. چند ثانیه بعد سالم الدوساری با خطای، خوان برنات نقش بر زمین شد و به علت اینکه می‌توانست با کیلور ناواس تک به تک شود، با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد، تا نماینده فرانسه ۱۰ نفره به کار ادامه دهد.

دقیقه ۴۳ پاس خوب امباپه برای مارکینیوش ارسال شد و کاپیتان پاریسی‌ها موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

رونالدو در دقیقه ۶+۴۵ موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. ضربه سر رونالدو ابتدا به تیرک برخورد کرد و ریباند این ضربه هم از سوی او با پای چپ زده شد و دروازه ناواس برای دوم گشوده شد. نیمار ۳ دقیقه قبل از گل رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد.

نیمه دوم در دقیقه ۵۳ سر توپ‌های پیاپی امباپه و پاس سریع او به راموس رسید که این مدافع پیش تاخته دروازه منتخب ریاض را باز کرد. ۳ دقیقه بعد هیونگ سن با ضربه سر دروازه پاریسی‌ها را باز کرد و نتیجه دوباره مساوی شد.

در دقیقه ۶۰ یکبار دیگر ضربه پنالتی برای پاریس اعلام شد که امباپه توانست گل چهارم را به ثمر برساند. در دقیقه ۶۲ مسی و کریستیانو رونالدو تعویض شدند به روی نیمکت رفتند.

گل پنجم پاریس را در این دیدار هوگو اکیتیکه به ثمر رساند. اندرسون تالیسکا در دقیقه ۴+۹۰ توانست گل چهارم منتخب عربستان را به ثمر برساند تا از سنگینی شکست کم کند. در نهایت این دیدار جذاب با نتیجه ۵ بر ۴ به سود پاری سن ژرمن به پایان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید