سجادی: انتقال ۱۵۰ میلیارد تومان به پرسپولیس صحت ندارد/ تشکیل اردوی خارجی نیازمند موافقت شورای برون مرزی است
کد خبر: 25538

سجادی: انتقال ۱۵۰ میلیارد تومان به پرسپولیس صحت ندارد/ تشکیل اردوی خارجی نیازمند موافقت شورای برون مرزی است

وزیر ورزش و جوانان، انتقال ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه صندوق حمایت از پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد.

به گزارش خودکارنیوز، حمید سجادی در خصوص شایعه واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومانی بودجه صندوق حمایت از پیشکسوتان به حساب باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: اصلاً چنین پولی در صندوق حمایت از پیشکسوتان نبوده و نیست. شدیداً این خبر را تکذیب می‌کنم. اصلاً دلیل این وایز چیست؟ و به چه علت؟ آقای شهریاری برای کمک به ما، سرپرستی صندوق حمایت از پیشکسوتان را قبول کردند. ایشان عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هستند و قبلاً از مدیران باشگاه سایپا و شرکت‌های سایپا بودند. الان دیگر در سایپا سمتی ندارند و در رئیس صندوق و عضو هیئت مدیره پرسپولیس هستند. صندوق جنین پولی ندارد و چنین مطلبی صحت ندارد ضمن اینکه اجازه چنین کاری ندارد. اگر من مطلع شوم اولین کسی هستم که جلوی این راه‌ها را می‌گیرم. با آن مقابله می‌کنم و واقعاً این مطلب صحت ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردو‌های خارجی تیم‌های لیگ برتری با هماهنگی وزارت ورزش صورت گرفته، افزود: تصمیمات فنی فدراسیون‌ها برای من محترم است. اگر تصمیم فنی فدراسیون باشد که تشکیل اردودر فلان نقطه از جهان لازم است، تشریف ببرند ما احترام می‌گذاریم. اما ما در کشورمان امکانات خوبی داریم. محل اردویی هم سطح دریا و ارتفاع داریم. اگر کادر مدیریتی هر باشگاه یا فدراسیون، هدف و دلیل برای تشکیل اردوی خارجی داشته باشند، من تصمیم نمی‌گیرم، این موارد در شورای برون مرزی مطرح می‌شود. در شورای برون مرزی بیش از، ۱۲، ۱۳ نفر هستند که از فدراسیون‌ها عضو آن هستند. پولادگر معاون ورزش قهرمانی بنده رئیس آن هستند و من مسئولیت این شورا را به او تفویض اختیار کردم. به جز معاون قهرمانی، سایر معاونین هم هستند مثلا مدیر کل روابط بین الملل، مدیر کل تشریفات و ... هستند. در نشست آن شورا فدراسیون‌ها یا ... درباره چرایی تشکیل اردوی خارجی توضیح می‌دهند، اداله می‌آورند و می‌گویند به چه دلیل باید به خارج برویم. این موارد برای من گزارش می‌شود و موافقت می‌کنم. بعد از موافقت، آن را ابلاغ می‌کنم که شورای برون مرزی اجرا کند. 

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: اعزام یا عدم اعزام جزو تصمیماتی است که در شورای برون مرزی متشکل از جمع ۱۲، ۱۳ نفره بررسی می‌شود و با خیلی از درخواست‌ها هم مخالفت می‌شود. نماینده فدراسیون، رئیس و نایب رئیس فدراسیون اجازه دارند که در شورا حاضر شوند؛ اگر بتوانند شورا را قانع کنند اجازه سفر به آن‌ها داده می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید