جزییات قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس + سند
کد خبر: 25918

جزییات قرارداد جدید بیرانوند با پرسپولیس + سند

بررسی قرارداد جدید دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس نشان می‌دهد که او با وجود شایعات فراوان، با عددی در حدود سقف باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

به گزارش خودکارنیوز، در هفته‌های اخیر که علیرضا بیرانوند قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و مذاکرات جدی با باشگاه استقلال انجام داد، بعد از بازگشت او به پرسپولیس حرف‌ و حدیث‌های زیادی درباره مبلغ قرارداد او مطرح و گفته شد که او رقمی در حدود پیشنهاد باشگاه استقلال دریافت کرده که حاضر شده در پرسپولیس بماند اما حالا رسانه ها به بخشی از قرارداد بیرانوند و پرسپولیس دست پیدا کرده که این موضوع را نقض می‌کند.

مدیران باشگاه استقلال به بیرانوند پیشنهاد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای دو فصل داده بودند اما بیرانوند این پیشنهاد را رد کرد و در نهایت دوباره قراردادی دو ساله با پرسپولیس به امضا رساند تا در این تیم بماند.

بر همین اساس دستمزد بیرانوند برای فصل ۰۳ – ۱۴۰۲، رقم ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ثبت شده که این رقم برای فصل ۰۴ – ۱۴۰۳ به ۱۹ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

نکته جالب در این میان این است که در قرارداد قبلی بیرانوند و پرسپولیس، برای این دروازه‌بان بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری نوشته شده بود که در قرارداد جدید این بند حذف شده و جدایی بیرانوند در صورت پیشنهاد خارجی و داخلی منوط به دریافت مبلغ مناسب مورد رضایت باشگاه ذکر شده است.

IMG_20230717_091823

ذکر این نکته ضروری است که تصاویر این قرارداد که در اختیار ایسنا قرار دارد، بلافاصله بعد از امضا ثبت شده و به با توجه به اینکه در آن لحظه در بایگانی باشگاه شماره و ثبت نشده بود، قرارداد فاقد مهر باشگاه است.

IMG_20230717_091826

دیدگاه تان را بنویسید