برد سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان/ شکست خانگی شمس آذر در شب توقف نساجی
کد خبر: 27018

برد سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان/ شکست خانگی شمس آذر در شب توقف نساجی

شاگردان مورایس با کسب پیروزی در دربی اصفهان، دومین برد خود را در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر تجربه کردند.

به گزارش خودکارنیوز، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۱ دیشب (چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی سپاهان حملات زیادی انجام داد، حتی دو مرتبه در آستانه گلزنی قرار گرفت، اما مقاومت بازیکنان سبزپوش و تیرک دروازه مانع گلزنی شاگردان مورایس شدند. از سوی دیگر شاگردان ربیعی هم چشم به ضدحملات دوخته بودند، تا بتوانند راه گریزی پیدا کنند، اما به نتیجه نرسیدند.

سپاهانی‌ها در نیمه دوم مسابقه به حملات خود ادامه دادند و طلایی‌پوشان روی خطایی که در محوطه جریمه روی شهریار مغانلو انجام شد به پنالتی رسیدند. رضا اسدی در دقیقه ۵۲ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد دروازه فرعباسی را باز کند و زننده گل اول سپاهان نام گرفت.

بعد از به ثمر رسیدن گل شاگردان مورایس، سبزپوشان بازی تهاجمی را به نمایش گذاشتند و سپاهان ناچار به عقب‌نشینی شد. در این بین شاگردان ربیعی در دو صحنه فرصت گلزنی داشتند.

براساس این گزارش، در دقیقه ۶۴ وقتی قریشی در یک حرکت خودخواهانه اصرار به دریبل‌ انفرادی داشت، سپاهانی‌ها توپ را گرفته و سریعاً به زمین ذوب آهن رسیدند و شهریار مغانلو گل دوم طلایی‌پوشان را وارد دروازه ذوب‌آهن کرد.

تقسیم امتیازات در دیدار مس رفسنجان و نساجی

تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران از ساعت ۲۰ امشب در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که ‌این دیدار با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

محمدرضا آزادی در دقیقه ۳۶ زننده گل نساجی بود و حسن جعفری در دقیقه ۴۹ برای مس رفسنجان گلزنی کرد.

این مسابقه دومین تساوی دو تیم در هفته دوم لیگ بیست و سوم بود. نساجی در هفته اول در خانه مقابل پیکان متوقف شده و مس رفسنجان هم در تهران مقابل هوادار به نتیجه تساوی دست پیدا کرده بود و هر دو تیم برای کسب اولین برد چشم به هفته‌های بعد خواهند داشت.

میثم حیدری قضاوت این دیدار را برعهده داشت و نیما انتظاری از مس رفسنجان و محمدرضا آزادی و مهرداد عبدی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

شکست خانگی شمس آذر در حضور بانوان قزوینی

 تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و هوادار تهران از ساعت ۱۹:۳۰ دیروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر، در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مقابل هم صف‌آرایی کردند که هوادار به برتری ۲ بر یک دست یافت.

بابک مرادی در دقیقه ۵۷ و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۷۳ موفق به گلزنی برای شاگردان ساکت الهامی شدند. شمس آذر که اولین بازی خانگی خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد، در این دیدار فرصت‌های گلزنی زیادی داشت که از آن استفاده نکرد و تنها رحمان جعفری بود که دروازه هوادار را در دقیقه ۸۷ گشود تا اختلاف را به یک گل کاهش بدهد.

شمس آذر با امتیاز منفی ۵، همچنان در قعر جدول لیگ برتر فوتبال جای دارد و هوادار با چهار امتیاز، در رتبه سوم جدول ایستاد.

هومن ربیع‌زاده از شمس آذر و مهدی عبدی، بابک مرادی و کریم اسلامی از هوادار، بازیکنانی بودند که با اخطار رضا عادل داور بازی مواجه شدند.

بانوان قزوینی دیروز برای اولین بار توانستند یک مسابقه لیگ برتر را از نزدیک تماشا کنند

دیدگاه تان را بنویسید