انتقال مهدی طارمی به میلان منتفی شد
کد خبر: 27555

انتقال مهدی طارمی به میلان منتفی شد

بار دیگر انتقال مهاجم ایرانی پورتو به یکی از باشگاه‌های بزرگ منتفی شد.

به گزارش خودکارنیوز، تقریبا همه چیز برای انتقال مهدی طارمی به میلان آماده بود، اما در آخرین لحظات باشگاه پورتو توافق خود با روسونری را به هم زد تا انتقال این مهاجم ایرانی به یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایتالیا و اروپا منتفی شود

به گزارش رلوو، مذاکرات پورتو و میلان به بن بست رسیده و انتقال مهدی طارمی فعلا به میلان منتفی شده است. در حال حاضر میلان به دنبال گزینه‌های جایگزین است. پیش از این دو باشگاه بر سر انتقال ۱۵ میلیون یورویی به توافق رسیده بودند، اما پورتو در واپسین دقایق بعضی از بند‌های قرارداد را تغییر داد که باعث شد روسونری از جذب مهاجم ایرانی منصرف شود.

 به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، مهدی طارمی حقوق سالانه ۱.۵ میلیون یورویی را قبول نمی‌کند و مشکلاتی در کمیسیون ایجنت بازیکن نیز وجود دارد. 

در حال حاضر مشکل بزرگ این انتقال شخص ژرژ مندس، ایجنت مشهور پرتغالی است که حق‌العمل مناسبی از قرارداد طارمی و پورتو را می‌خواهد.

این سوپر ایجنت پرتغالی که در اولین تلاش میلان برای استخدام طارمی، نقش واسطه بین طرفین را ایفا می‌کرد، در حال حاضر یک پای قضیه قرار دارد و بنا بر آنچه توتو مرکاتو نوشته با ورود خود به مذاکره باعث توقف در پیشرفت مذاکرات شده است.

مشکل طارمی این است که با توجه به اینکه بازیکن خارج از اتحادیه اروپا است، ثبت‌نام او در فهرست میلان نیاز به کاغذبازی‌های اضافی دارد و اگر او بخواهد به میلان بپیوندد، این قرارداد باید ثبت شود.

گفته می شود مذاکرات برای توافق طارمی و مدیر برنامه ها در جریان است و احتمال دارد این انتقال در ساعات پایانی رسمی شود.

دیدگاه تان را بنویسید