نشان برنز جام توسعه جهانی بر گردن دختران هاکی روی یخ ایران
کد خبر: 28961

نشان برنز جام توسعه جهانی بر گردن دختران هاکی روی یخ ایران

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان در نخستین حضور جهانی خود به نشان برنز جام توسعه جهانی هاکی روی یخ دست یافت.

به گزارش خودکارنیوز ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان کشورمان یکشنبه در چهارمین دیدار خود در کاپ توسعه هاکی فدراسیون جهانی این رشته که به میزبانی کشور لهستان برگزار می‌شود به مصاف تیم ایرلند رفت و با پیروزی ۳ به ۱ مقابل حریف به عنوان سومی و نشان برنز این پیکار‌ها دست یافت.
 
ملی پوشان کشورمان هفته گذشته و در نخستین دیدار خود نیز مقابل همین تیم به میدان رفته بودند که با نتیجه شش بر دو به نفع ایران به پایان رسیده بود.
 
نمایندگان کشورمان سپس در مقابل تیم‌های کلمبیا و آرژانتین که سابقه‌ای چند دهه‌ای در این رشته دارند و از امکانات مناسب و چندین پیست برخوردارند به ترتیب با نتایج یک بر صفر و دو بر یک شکست خوردند تا کار برای کسب عنوان سوم یا چهارمی به دیدار پایانی و مقابل ایرلند برسد.
 
آنچه بیش از کسب مقام سومی این مسابقات ارزشمند است تجربه‌ای است که دختران ملی پوش کشورمان از حضور در این مسابقات کسب کردند تا فروردین ماه با آمادگی و تجربه بالاتری در بازی‌های آسیایی قزاقستان از عنوان نایب قهرمانی خود دفاع کنند و در مسابقات زمستانی هاربن چین (اسفند ماه سال ۱۴۰۳) نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشند.

دیدگاه تان را بنویسید