تعویق ۲هفته‌ای عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس به دلیل نبود متقاضی
کد خبر: 29278

تعویق ۲هفته‌ای عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس به دلیل نبود متقاضی

شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای، اعلام کرد که عرضه سهام پرسپولیس و استقلال که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ دی برگزار شود، به دلیل واصل نشدن تقاضای خرید، به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

به گزارش خودکارنیوز ، در اطلاعیه فرابورس آمده است: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی سازی واصل نشده است. لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۲ دارای موضوعیت نخواهد بود.

با توجه به این اطلاعیه، عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی لغو و به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

سازمان خصوصی سازی حدود سه هفته پیش با صدور اطلاعیه‌ای، از عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی خبر داه بود. بر اساس اطلاعیه مذکور، ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

همچنین ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

دیدگاه تان را بنویسید