مهدی طارمی حقوق میلیون یورویی را به «پورتو» ترجیح داد
کد خبر: 29392

مهدی طارمی حقوق میلیون یورویی را به «پورتو» ترجیح داد

یکی از رسانه های پرتغال به بازتاب خبر توافق مهدی طارمی بازیکن ایرانی تیم پورتو با باشگاه اینترمیلان پرداخت و به دریافت حقوق میلیون یورویی کنایه زد.

به گزارش خودکارنیوز ، مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو که اکنون همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد به یک قدمی امضای قرارداد با باشگاه اینترمیلان ایتالیا رسیده است و اکثر روزنامه‌های ایتالیایی و فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا نیز این موضوع را تأیید کرده‌اند.

در همین خصوص سایت «adeptosdebancada» پرتغال به خبر جذب طارمی توسط تیم اینتر پرداخته و در آن آورده است: طارمی بابت هر سال حضور خود در اینتر رقمی معادل ۳ میلیون یورو دریافت می‌کند و برای رسیدن به اینتر دست رد به پیشنهاد باشگاه‌های عربی زد.

حضور طارمی در اینتر او را تاریخ ساز خواهد کرد چون تبدیل به نخستین بازیکن از ایران می‌شود که در این تیم مطرح ایتالیایی بازی خواهد کرد. طارمی یک بازیکن گلزن و از تکنیک بالایی برخوردار و این موضوع را در عملکرد خود برای دو تیم رویوآوه و پورتو ثابت کرده است.

طارمی با این حال به درخواست مدیران پورتو برای تمدید قرارداد توجهی نکرد و ترجیح داد تا با قراردادی به ارزش ۹ میلیون یورو به اینتر بپیوندد.

دیدگاه تان را بنویسید