حریق در شرکت پالایش نفت بندرعباس اطفاء شد/تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه+ ویدئو
کد خبر: 25724

حریق در شرکت پالایش نفت بندرعباس اطفاء شد/تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه+ ویدئو

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: حریق چهار واحد از مخازن شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس به طور کامل اطفاء شد.

به گزارش خودکارنیوز، مهرداد حسن‌زاده روز دوشنبه افزود: آتش سوزی چهار واحد از مخازن شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس در حدود ساعت ۱۴ امروز آغاز شد که بی‌درنگ پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی ادامه داد: ۲۰ دستگاه خودرو آتش نشانی از ظرفیت صنایع غرب بندرعباس و شهرداری و پنج دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس با این پیگیری‌ها به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: اکنون و پس از گذشت سه ساعت، این حریق به طور کامل اطفاء شده و مرحله خنک سازی مخازن درحال انجام است.

حسن زاده افزود: هیچگونه مصدومیت و فوتی در این حادثه نداشته‌ایم و علت حادثه هم در دست بررسی است که باید منتظر بررسی دقیق ماند.

وی بیان کرد: علت دقیق حادثه در چند روز آینده در خصوص آن اطلاع رسانی خواهد شد.

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش‌سوزی پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان هم که به منظور بررسی موضوع آتش‌سوزی در بخش‌هایی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس در محل حادثه حضور یافته بود گفت: پرونده قضایی در رابطه با این آتش‌سوزی تشکیل شده و مطابق اعلام کارشناسان به دلیل دمای بالای آتش در محل آتش‌سوزی درحال حاضر امکان اعلام دقیق علت آتش‌سوزی وجود ندارد.

علیرضا احمدی منش افزود: گزارش نهایی حادثه پس از تکمیل تحقیقات به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید، بر این اساس مقرر شد تیم کارشناسی ویژه‌ای در محل حضور یافته و این موضوع را به صورت دقیق بررسی و اظهار نظر کند.

گفتنی است؛ ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بخش هایی از پالایشگاه نفت آفتاب بندرعباس دچار آتش سوزی شد که این حادثه تاکنون کشته و مصدومی نداشته است.

حجم ویدیو: 1.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید